Jump to content

Nieuw artwork, HD!


p-p

Recommended Posts

Ik had eens SN bij Google ingetypt. Ik kwam bij Wikipedia uit en daar stond een behoorlijke lijst met waar het allemaal voor kon staan.

Daar zat onder andere bij: SN machine gun, Samyutta Nikaya (Boeddhistische geschriften), Sine nomine (Latijnse term voor "zonder naam"), Space Network (een NASA relais satelliet systeem) en Substantia Nigra (hersenstructuur) en nog wat meer. Misschien dat een van deze genoemde iets met dat tassenmerk te maken kan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    7

  • thebig

    5

  • Maarten11

    4

  • p-p

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind de auto op de achtergrond bij het eerste artwork lijken op een Greenwood. Baseer ik toch puur op de achterkant ervan.

En NS (of SN), het merk van de draagtas van de vrouw op het tweede artwork is vast een nieuw merk.

ik vind het niet op een achterkant lijken maar meer op een zijkant van een jeep ofzo hoe heetie ookalweer van gta iv?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de gelijkenis toch treffend.

10gd7py.jpg

Al zie ik net dat het raar is dat er verder geen ramen meer zitten. Zou wel een patriot of zo kunnen zijn. Alleen is er dan iets raars aan de zijkant, het is net een stukje van het artwork.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ook al aan een Greendwood, maar voor hetzelfde geld is het een compleet andere auto (Tahoma bijvoorbeeld). Er zitten trouwens verder wel nog ramen in hoor, kijk maar door de achteruit heen, de zijkant lijkt gewoon niet helemaal afgewerkt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eens SN bij Google ingetypt. Ik kwam bij Wikipedia uit en daar stond een behoorlijke lijst met waar het allemaal voor kon staan.

Daar zat onder andere bij: SN machine gun, Samyutta Nikaya (Boeddhistische geschriften), Sine nomine (Latijnse term voor "zonder naam"), Space Network (een NASA relais satelliet systeem) en Substantia Nigra (hersenstructuur) en nog wat meer. Misschien dat een van deze genoemde iets met dat tassenmerk te maken kan hebben.

je moet niet achter alles wat gaan zoeken..

Link to comment
Delen op andere websites

je moet niet achter alles wat gaan zoeken..

Jij hebt klaarblijkelijk nog nooit een GTA gespeelt :clown:

Hoewel op voorhand gaan zoeken waarvoor een afkorting gaat staan vrij nutteloos is en verloren tijd, is de andere hint van de tas, die "V" wel duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol dit is een van de eerste keren dat ik achter iets ga zoeken bij GTA V :puh:

Ik dacht ook meteen aan een Greenwood idd. Maar het kan idd ook zomaar een hele andere auto zijn. Misschien wel een hele nieuwe. Maar Greenwood is wel heel waarschijnlijk idd.

Link to comment
Delen op andere websites

Die neger op het eerste plaatje doet me sterk denken aan dezelfde gozer die in de trailer voor de helikopter weg rent.

Waarom staat er een hond op de artwork, zouden er dan toch dieren in voorkomen?

Lijkt me wel leuk als je een hond kan kopen in de pet shop en deze kan trainen tot een gevaarlijke hond.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom staat er een hond op de artwork, zouden er dan toch dieren in voorkomen?

Er waren ook al honden te zien in de trailer dus daar is al zeker niks nieuws aan, behalve dan dat dit een bevestiging lijkt van dieren (honden) in GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige artwork inderdaad. Ik ben benieuwd wat voor rol honden gaan spelen in de game, of ze ook daadwerkelijk enige nut hebben (denk aan speciaal getrainde politiehonden, zou wel vet zijn). Zo te zien bestaat Love Fist ook nog steeds, hopelijk zien we ze op enige wijze nog terug. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...