Jump to content

Nieuw artwork, HD!


p-p

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    7

  • thebig

    5

  • Maarten11

    4

  • p-p

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het zegt toch niets over het spel zelf... :puh:

Misschien moet je dit dan maar eens kijken:

Niet dat alles waar is, maar toch is het leuk om te zien wat voor details je uit die screens en artwork kunt halen.

Rockstar kennende zit er genoeg hidden stuff in de media die ze vrijgeven.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Naja "Details", buiten de tattoe's was alles op die foto's hier ook al gevonden hoor :puh:

Bij het stukje waar men de cactussen begint te tellen daagt het wel dat ze er wat interessant proberen uit te halen, maar het gewoon niet lukt.

Dus gewoon leuke artwork met enkele verwijzingen (maar niet zo veel als je zou durven hopen)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar juist die verwijzingen maken het leuk. Ik snap dat een screen meer easter eggs/informatie biedt, maar toch kun je dus enig info uit artwork halen. Zo zie je dat de quad terugkeert, je misschien een hond als huisdier kunt hebben, en dat er een character is die een hond heeft. Er zijn weer mobieltjes in het spel, en waarschijnlijk maak je er zelf ook weer veel gebruik van. Het feit dat er characters met tatoo's zijn betekent misschien dat je zelf ook weer je character iets meer kan veranderen met bijvoorbeeld tatoo's, zoals in SA.

Zo vergroot je de voorpret (vind ik dan) :)

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de gelijkenis toch treffend.

10gd7py.jpg

Al zie ik net dat het raar is dat er verder geen ramen meer zitten. Zou wel een patriot of zo kunnen zijn. Alleen is er dan iets raars aan de zijkant, het is net een stukje van het artwork.

actual_1352151155.jpg

Ziet er naar uit dat je gelijk hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die neger op het eerste plaatje doet me sterk denken aan dezelfde gozer die in de trailer voor de helikopter weg rent.

Waarom staat er een hond op de artwork, zouden er dan toch dieren in voorkomen?

Lijkt me wel leuk als je een hond kan kopen in de pet shop en deze kan trainen tot een gevaarlijke hond.

Prachtige artwork inderdaad. Ik ben benieuwd wat voor rol honden gaan spelen in de game, of ze ook daadwerkelijk enige nut hebben (denk aan speciaal getrainde politiehonden, zou wel vet zijn). Zo te zien bestaat Love Fist ook nog steeds, hopelijk zien we ze op enige wijze nog terug. :)

Ik denk dat je zo'n hond kan kopen en dat je dat dan als wapen hebt, net zo sterk als een knuppel ofzo, dan kan je ook sterkere honden kopen en dan is iemand in 2 bijten dood.

Ben ik de enige die het echt niet kan schelen, al die artwork? Het zegt toch niets over het spel zelf... puh2.gif

Een artwork zie je toch elke keer als je de game gaat spelen voorbij komen :puh: (loading...)

Even iets anders: Zou je dingen op je wapen kunnen zetten zoals een demper in de eerste artwork?

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de gelijkenis toch treffend.

10gd7py.jpg

Al zie ik net dat het raar is dat er verder geen ramen meer zitten. Zou wel een patriot of zo kunnen zijn. Alleen is er dan iets raars aan de zijkant, het is net een stukje van het artwork.

Ik vind het meer op een Remington (http://nl.wikigta.org/wiki/Remington) lijken. De achterlampen komen meer overeen, en er zit ook zo'n 'kapje' op de achterkant.

actual_1352151155.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de gelijkenis toch treffend.

10gd7py.jpg

Al zie ik net dat het raar is dat er verder geen ramen meer zitten. Zou wel een patriot of zo kunnen zijn. Alleen is er dan iets raars aan de zijkant, het is net een stukje van het artwork.

Ik vind het meer op een Remington (http://nl.wikigta.org/wiki/Remington) lijken. De achterlampen komen meer overeen, en er zit ook zo'n 'kapje' op de achterkant.

actual_1352151155.jpg

Ik denk dat je gelijk hebt..

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die het echt niet kan schelen, al die artwork? Het zegt toch niets over het spel zelf... puh2.gif

Een artwork zie je toch elke keer als je de game gaat spelen voorbij komen :puh: (loading...)

Jawel, maar dat zou me echt aan mijn reet roesten... :puh: Zolang het spel maar tof is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...