Jump to content

Gelekte info GTA V van Gameinformer


punx69

Recommended Posts

Deze info is puur gerucht en de bron valt niet te controleren. ik heb de info van een reactie op de site VG24/7 en er kunnen kleine spoilers in zitten

05/11/12, 9:49 am

Some leaked GameInformer info(some minor spoilers)

-You play as Albert DeSilva a half american half puerto rican american

-He is 42 years old and has an ex wife and 2 kids

- the show breaking bad has a little influence on the game as Albert is drawn to the life of crime from an older age for the money.

-You also play as Dougie Vejo a younger criminal just coming up in Los Santos

-Los Santos is the only large city, smaller towns round out the countrtyside.

- Grove Street makes a return, however Carl and Sweet are not in the game.

-Money plays a large part as Albert lost most of his in a ponzi like scheme.

-Property buying is back

-The only customization for characters are clothes/hair/facial hair. no gyms or tattoos

-one or more characters from 4 may show up

-car customization is back, seems more fitting for Dougie however Albert may be going through a midlife crisis.

-the triumphant return of Lovefist!!! or as the band is now known as the Jezzies.

-Songs confirmed so far: My Michelle-Guns and Roses, Magic Power- Triumph, California Dreaming- The beach boys and Beautiful-Snoop Dogg featuring Pharrell.

-New mini games include golf, tennis and surfing

- Mission played was called “Alimony” featured the scene from the trailer in which they rob the jewelry store

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zegt dat de bron niet valt te controleren, maar dag je het wel op Vg24 hebt gevonden kan je die link naar dat topic wel nog vermelden. Nu kan ik geen eens die bron checken en kunnen het net zo goed jou verzinsels zijn :puh:

De info lijkt trouwens op eerdere 'gelekte' info van meer dan een jaar terug. Waar toen inderdaad ook al de betrouwbaarheid van in twijfel werd getrokken.

Link to comment
Delen op andere websites

Albert DeSilva... Ik denk dat als straks blijkt dat die persoon niet eens in het spel voorkomt, dat de persoon die die naam bedacht heeft de grootste lol zal hebben. Werkelijk iedereen die zulke geruchten geloofd, is er van overtuigd dat hij de hoofdrolspeler zal zijn. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij waren er ook al enkele details uit deze lijst opgedoken nadat de eerste trailer uitkwam. Het spelen met twee personages lijkt me ook wel erg vreemd of Rockstar moet eenzelfde scenario gebruiken als dat van Red Dead Redemption. Overigens lijkt me de achternaam DeSilva niet helemaal correct, want volgens mij horen de en Silva gesplitst van elkaar te zijn en worden deze woorden niet aan elkaar geschreven.

Ik neem dit met een korreltje zout.

Link to comment
Delen op andere websites

De informatie lijkt te veel op de informatie die we al lang kenden. Hoewel er wel wat dingetjes bijzitten die ik nog niet eerder heb gelezen. Iedereen kan echter zo'n informatie verzinnen, zo heb ik net als Jesper zware twijfels over het zogenoemde hoofdpersonage "DeSilva"... Wie weet klopt de info wel, maar ik zet er geen geld op in.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens lijkt me de achternaam DeSilva niet helemaal correct, want volgens mij horen de en Silva gesplitst van elkaar te zijn en worden deze woorden niet aan elkaar geschreven.

Daar zou ik mij niet al te druk over maken. Dit wordt in de VS wel vaker gedaan, aangezien ze het begrip 'tussenvoegsel' zelf nauwelijks kennen en daarom niet altijd weten wat ze er mee aanmoeten. Denk bijvoorbeeld aan zangeres Ilse de Lange, die in de VS redelijk populair is en hierom haar artiestennaam naar Ilse DeLange heeft veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

De meesten zijn ook wel makkelijk te bedenken.

-New mini games include golf, tennis and surfing
Kon je uit de trailer en de screens halen
-Los Santos is the only large city, smaller towns round out the countrtyside.
Info van R* zelf
Money plays a large part as Albert lost most of his in a ponzi like scheme.
Het logo van GTA V is ook 'geld-gerelateerd'
- Grove Street makes a return, however Carl and Sweet are not in the game.
Sowieso is het logisch dat er geen characters van eerdere era's voorkomen in V
-one or more characters from 4 may show up
Erg logisch, omdat er vaker characters van verschillende GTA's (in dezelfde era) voorkwamen

Ik neem het dus ook met een flinke korrel zout, en ik hoop dat de nieuwe trailer meer duidelijkheid zal bieden.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Neushoornstront op haar puurst joh.

Mocht hij of zij toevallig een paar dingen goed gokken, hoop ik dat één hiervan is dat California Dreaming te horen zal zijn! :)

En Love Fist is toch gewoon nog Love Fist op het shirt van die vrouw?

Link to comment
Delen op andere websites

Die missie van het juwelier roven heet toch Pest Control? Stond iig bij de artwork van diezelfde gebeurtenis. Onzin dus als je 't mij vraagt.

Jouw post faalt wel heel erg... :7

Een artwork van Niko heet toch niet Romans Sorrow of zo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Die missie van het juwelier roven heet toch Pest Control? Stond iig bij de artwork van diezelfde gebeurtenis. Onzin dus als je 't mij vraagt.

Jouw post faalt wel heel erg... :7

Een artwork van Niko heet toch niet Romans Sorrow of zo :7

Neen, maar waar moet Pest Control anders op slaan? Het was de naam van een missie van GTA IV, dus lijkt het me ook wel wat logischer dat Rockstar de naam van de missie aanduidt in iets wat voor 99% een missie is in GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...