Jump to content

Welke hoofdrolspeler zou u kiezen in GTA V?


BelgiumRedDevils

Welke speler zou u kiezen?  

253 leden hebben gestemd

  1. 1. Maximum 1 antwoord.

    • Michael
      82
    • Franklin
      60
    • Trevor
      37
    • Alle drie
      74


Recommended Posts

gallery_1_5_47154.jpg

Trevor, Franklin en Michael (van links naar rechts)

Ongeveer een half uur geleden werd de cover van magazine Game Informer's gevuld met GTA V!

Zoals iedereen nu kan concluderen (en bevestigd?), zullen er 3 hoofdrolspelers zijn in GTA V...

Welke zou u op het eerste blik kiezen om door Los Santos te scheuren?

Ik verkies de Tommy-Vercetti-Old-Men! Zou ook grappig zijn mocht hij het ook zijn! :*D

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    10

  • Kenny-Petrovic

    9

  • BelgiumRedDevils

    9

  • Phoenyxar

    8

De rechter, maar aangezien de kans bestaat dat we er om 9 uur (wanneer de GameInformer wordt vrijgegeven) achter komen dat je helemaal niet kan kiezen lijkt dit topic me een beetje voorbarig. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Herkent niemand de locatie van dat artwork? Dat ligt links van Grove Street, bij de brug ^^.

Niet zozeer, want in feite is dit de LA River met dan de skyline van Los Angeles er willekeurig bijgeplakt, meer iconisch dan geografisch correst ;)

Maar even ontopic, hoewel de artwork suggereert dat er mogelijk 3 hoofdpersonages gaan zijn ben ik meer geïnteresseerd in hoe ze zo'n systeem willen implementeren...? Zul je bij het begin van de game kunnen kiezen met wie je speelt? (Wat 3x uitspelen aanbeveeld...) Of zal het een automatische cyclus zijn... Vraagtekens.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit plaatje zegt trouwens al erg veel over de persoonlijkheden denk ik... niet meer zekerheid natuurlijk, maar als je zo naar de kleding, houdingen en wapens kijkt, zou je al dingen kunnen invullen. :)

Overigens ga ik nu nog geen keuze maken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog altijd niet bekend wie de speelbare personage zal worden. Ik zal echter voor de middelste Hispanic (Geen Afro-Amerikaan.) gaan. De meeste criminaliteit komt door armoede en de grootste groep die door deze armoede wordt getroffen is de Mexicaanse (Hispanic) minderheid in de Verenigde Staten en Los Angeles zelf. Het zou tof zijn dat deze persoon groeit in het criminele circuit, waardoor hij de andere personen tegemoet zal komen in de verhaallijn.

Herkent niemand de locatie van dat artwork? Dat ligt links van Grove Street, bij de brug ^^.

Het doet me meer denken aan deze locatie.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, even nuanceren, als de verhaallijn daadwerkelijk in drie is gedeelt dan ga ik al de drie delen spelen, maar ik begin met de Afro-Amerikaans-ogende individu (twijfel toch over zijn Hispanics roots hoor Jesper...) - Het is niet zozeer op basisch van: "Los Santos => CJ" maar omdat ik hem precies het beste vind passen om de wereld voor de eerste keer te verkennen. Ik zie me al veel uren verspelen in deze game, verspelen is wel een slechte verwoording, meer "time well spent"

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook werkelijk wel eens graag met een Hispanic spelen (één van de grote bevolkingsgroepen in de VS, maar nog nooit een hoofdpersonage in een GTA) puur voor de diversiteit van de game, maar hij lijkt mij toch meer van Afro-Amerikaanse komaf, weze het dan wat blanker dan CJ of Vance (om maar eens wat namen te noemen)

Wel leuk dat de naam Alberto DeSilva nog niet is voorbijgerolt hier... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik deze screencap van de eerste trailer erbij haal dan lijkt de desbetreffende persoon in mijn ogen meer op een Hispanic/Mexicaan dan op een Afro-Amerikaan. :puh:

Daar zal een beetje aan gesleuteld worden, hoe zag Niko er uit in de eerste trailer? Vreselijk. De 2de trailer zal wel er NOG een pak beter uit zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...