Jump to content

Netwerkonderhoud 14 november 2012 van 04:00 tot 07:00


Joriz

Recommended Posts

Woensdagmorgen 14 november zal netwerkleverancier van GTAGames.nl tussen 04:00 en 07:00 Nederlandse tijd netwerkonderhoud uitvoeren aan de core-router in het datacenter in Amsterdam. Hierdoor zal tijdens dit onderhoud de meeste GTA websites niet bereikbaar zijn, met name het forum zal er helaas gedurende drie uur eruit liggen.

De reden van dit onderhoud is dat er aan de core router van onze netwerkleverancier extra capaciteit wordt toegevoegd. Hiervoor dienen diverse modules in de router te worden vervangen, waardoor er geen netwerkverkeer mogelijk is naar onze GTA websites.

Het onderhoud is onderdeel van een groter plan om het hele netwerk te upgraden, als dit klaar is zullen verbindingen binnen het netwerk meer redundant zijn waardoor de kans op netwerkstoringen vele malen kleiner moeten worden.

Dit zal dus zorgen voor nog stabielere verbindingen naar de websites van GTAGames.nl

Kortom iedereen moet maar even dan 's nachts slapen, dan heeft niemand er last van thumbsup2.gif

post-1-0-94710700-1352489775.jpg

Kaartje van het netwerk van de netwerkleverancier

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een ramp voor SpacyColours. Wat moet onze nachtbraker nu doen? :{

Breien? Klaverjassen? oh wacht! Wat extra nachtrust pakken natuurlijk! :)

Maar on topic:

Mij maakt het in ieder geval niet uit, om die tijden lig ik nog in mijn warme nest.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Joriz ( + kornuiten van de netwerkleverancier ),

Bedankt voor de vrije nacht. Ik heb al een 1-daagse nachtvakantie ingepland aan een koel zonondergoten leeg strand aan de middellandse zee.

Mvg,

Uw Nachtwacht, Commando

------

Eventjes zonder grappen en grollen:

goede tijd uitgekozen, zodat haast niemand er last van heeft. Ook is het mooi, dat de kans op netwerkstoringen kleiner wordt. Vooral als je bedenkt dat een nieuwe stormvloed van nieuwe gta5-leden er misschien staan aan te komen :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...