Jump to content

Generaal Pardon


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    23

  • SpacyColours

    21

  • Dutchy3010

    17

  • PatrickW

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Krijgen we een lijstje met de leden die terug zijn? Lijkt me wel handig. :)

Goed initiatief, gezellige leden kunnen zo terugkomen. :)

Ik zie het als een positief nieuwsbericht, maar hoe zullen de gebande leden van jaren geleden dit zien? Ik denk niet dat ze nog actief de website zullen bezoeken.

Ik denk niet dat Pietje II en Disturbed dit zullen lezen... :-(

Dat zijn nou twee gabbers die ik wel terug wil zien. Hen en hun garpen!!!!!111!!eleven!!

En ik vind het een goed initiatief. Na een jaar kan je in gedrag immers goed veranderen. Kijk maar naar mij, toen ik hier 4,5 jaar geleden registreerde was ik echt een etter, spammer, noem het maar op. Maar nu ben ik in persoon wel heel anders, ik denk meer na of ik iets wel zou posten en zo maar door.

Ik denk dan ook dat veel leden zo zijn gaan denken na een lange tijd, ze zijn ouder geworden en volwassener (al twjifel ik of Disturbed is veranderd :sst:, zijn garpen blijven wel denk ik).

Nouja we gaan het zien wie er terug komt. En ik zou inderdaad wel een lijstje willen zien van wie er precies terug is gekomen uiteindelijk :)

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Slaat nergens op. emo.gif

Je mening beargumenteren is niet verboden hier.

Dat is mooi. Die mensen zijn toen der tijd gebanned voor een reden, om het nu door de vingers te laten zien laat alleen maar een "slappe" moderator/admin-handhaving zien. Zeker, het is aardig voor deze mensen om ze weer een kans te geven. Maar of het het juiste idee is?

maar nu hoeven ze maar één warn te krijgen en worden dan eruit gedonderd, lijkt me een prima idee zeker nu V eraan komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de rest al zegt: mooi initiatief! Heb steeds meer het gevoel dat het GTAForum weer op de weg terug is. Nieuwe Oude skin, GTA V komt eraan en goede initiatieven als deze. KUTGW! :tu:

Fixed. :D

Hopelijk grijpt een ieder met wat verstand deze kans aan, want ik geloof dat er behoorlijk wat mensen gemist worden, vaak door een aantal heel knullige dingen uit het verleden. Echter, dat soort dingen zijn er ook om vergeven te worden, dus een prima initiatief. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de rest al zegt: mooi initiatief! Heb steeds meer het gevoel dat het GTAForum weer op de weg terug is. Nieuwe Oude skin, GTA V komt eraan en goede initiatieven als deze. KUTGW! thumbsup2.gif

Fixed. icon_mrgreen.gif

Hopelijk grijpt een ieder met wat verstand deze kans aan, want ik geloof dat er behoorlijk wat mensen gemist worden, vaak door een aantal heel knullige dingen uit het verleden. Echter, dat soort dingen zijn er ook om vergeven te worden, dus een prima initiatief. smile3.gif

Haha excuses VWO-er, uiteraard hoort de oude vertrouwde CaliRed er ook bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien neem ik ook maar een jaar vakantie, alleen is het de vraag of ik dan nog terug mag komen clown.gif

We gaan dit niet op jaarlijkse basis doen... Het is slechts éénmalig.

Ik vind dit zeer zeker goed om tedoen, maar er blijft in mijn hoofd een vraag rondspoken, wat is de redenering erachter om dit maar voor een korte periode te doen en niet gewoon als nieuw beleid aan te nemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...