Jump to content

Generaal Pardon


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik vind dit zeer zeker goed om tedoen, maar er blijft in mijn hoofd een vraag rondspoken, wat is de redenering erachter om dit maar voor een korte periode te doen en niet gewoon als nieuw beleid aan te nemen?

Omdat men zo kan denken bij 80 % warn: 'ach, na een volgende warn krijg ik weer een kans'.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    23

  • SpacyColours

    21

  • Dutchy3010

    17

  • PatrickW

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoals gezegd is dit eenmalig, deze actie wordt voorlopig niet herhaald..

Damnit, mocht ik ooit in de fout gaan dan moet ik toch maar een commando-2 aanmaken... Hmm, nah als ik dat zeg dan gaat mijn reputatie nu al aan de knoppen. Weet je wat ik doe, ik laat mijn vrouw Commandine, met haar account de troll-berichtjes gewoon typen.

:dans: :dans: :dans: Trolololol, naar diverse forumleden! :dans: :dans: :dans:

Geen dubbel account, en toc.... nee, dat word hem ook niet, dan word m'n vrouw woest, dat ik het zo ver heb laten komen en dat ik de commando naam schade aandoe. En dat bericht zal zij nooit typen op het forum... Damnit, misschien moet ik dan maar gewoon lekker rustig Nachtwakertje spelen... :erm:

----

Ach, het fantaseren over een dubbelaccount is wel leuk, net zoals het fantaseren over een terugzetknop, stilzetknop of wat jij zou doen als je een evil godlike mens was.

En oh, gelukkig hebben we daar GTA voor. En ik daar weer het gtaforum voor, om dit tot uiting te brengen :sigaar: Weet waar je grenzen zijn mensen, en weet deze te benutten :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is het wel een goed idee, maar ik vind het ergens stom dat de actie dan tijdelijk is. Een betere feature lijkt me dan dat iedere gebruiker die na 1 (of 2) jaar verbannen is, een knop erbij ziet, waar hij/zij een soort appeal kan insturen waarom ie terug wilt komen.

Want oké, mensen die nu 5 jaar geleden verbannen geweest zijn, en terug willen komen zullen zich waarschijnlijk wel gedragen, maar wie zegt dat de mensen die nú verbannen worden zich over 2 jaar ook niet gaan gedragen? Desnoods bekijken jullie deze appeal-list 1 keer om de 3 maanden of zo. Je hoeft aan verbannen mensen ook geen uren tijd te besteden lijkt me. :puh:

Alsnog vind ik het wel goed dat deze mensen een tweede kans krijgen (bestaat namelijk op veel fora's & websites waar ik op zit/zat), maar dan lijkt een automatisch systeem zoals ik hierboven uitlegde me beter dan dit tijdelijk systeem. Want nu zullen er vast ook mensen verbannen zijn die hiervan niet weten maar wel terug willen komen.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Commando. ik weet een geschikte nieuwe naam voor jou: Trollando =)

Komt er eigenlijk een lijst van alle slachtoffers die teruggekeerd zijn?

haha, zie het zo voor me :D

----

Toch hoop ik dat er geen lijst komt met namen enzo. Als de leden zich nu goed gedragen horen ze zich zonder visuele problemen de kans te krijgen gedrag om dit aan te houden. Het lijkt mij immers, als ik al 7 jaar een Commando-2 account hebt, die ik nu bij excellentie Pardon na 7 jaar moet ontdoeken, dat er dan meer gedachtes meespelen. Het zou in mijn opinie zonde zijn als dit negatief gedrag ten involge kan krijgen.

Zolang het maar duidelijk is bij de admins (/mods) wie dit zijn, zodat ze er goed op kunnen letten dat hun gedrag positief blijft. Leden hebben hier weinig nut aan denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is het wel een goed idee, maar ik vind het ergens stom dat de actie dan tijdelijk is. Een betere feature lijkt me dan dat iedere gebruiker die na 1 (of 2) jaar verbannen is, een knop erbij ziet, waar hij/zij een soort appeal kan insturen waarom ie terug wilt komen.

Want oké, mensen die nu 5 jaar geleden verbannen geweest zijn, en terug willen komen zullen zich waarschijnlijk wel gedragen, maar wie zegt dat de mensen die nú verbannen worden zich over 2 jaar ook niet gaan gedragen? Desnoods bekijken jullie deze appeal-list 1 keer om de 3 maanden of zo. Je hoeft aan verbannen mensen ook geen uren tijd te besteden lijkt me. :puh:

Alsnog vind ik het wel goed dat deze mensen een tweede kans krijgen (bestaat namelijk op veel fora's & websites waar ik op zit/zat), maar dan lijkt een automatisch systeem zoals ik hierboven uitlegde me beter dan dit tijdelijk systeem. Want nu zullen er vast ook mensen verbannen zijn die hiervan niet weten maar wel terug willen komen.

Nee, ik ben het niet met je eens. Ons motto is altijd: Eens geband, altijd geband. Dat verandert door dit niet ineens; we geven hoogstens eenmalig mensen de kans om terug te komen. En natuurlijk, als iemand dit topic pas te laat ziet, kunnen we altijd kijken of we wat kunnen regelen. Het is echter niet zo dat mensen kunnen denken: "Joh, ik word nu geband, maar over een jaar kan ik weer terugkomen". Dat is écht niet de bedoeling van dit alles en zo zal het ook niet behandeld worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik nog even zeggen dat je de perfecte foto hebt uitgekozen, valt me nu pas op wie het is. Helaas kreeg hij geen pardon. :puh:

Ik zie 't nu pas...mooie inderdaad. Alhoewel ik Thom Karremans (geen generaal, I know) ook wel grappig had gevonden...

Verder ben ik benieuwd welke leden we terug gaan zien, en hopelijk leveren ze een positieve bijdrage aan 't forum :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik nog even zeggen dat je de perfecte foto hebt uitgekozen, valt me nu pas op wie het is. Helaas kreeg hij geen pardon. :puh:

Eerst had ik een denkwolkje met "pardon". Dat was geslaagder m.b.t. wie hij is. Alleen met betrekking tot dit onderwerp, was het zo beter... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...