Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    7

  • GrandTheftHaye

    7

  • bossofzeeland

    6

  • Faenty.

    5

Vergelijken met GTA:SA en kijken wat er anders is. Sowieso hebben een aantal wijken nu een andere naam. Zo te lezen is er geen Ganton, Willowfield, Idlewood en Jefferson meer en ook geen Los Flores, Las Collinas, El Corona en Little Mexico.

Zou trouwens een beetje nep ziin als de complete grove street er niet meer is, maar het zou me niet verbazen als dit het geval is. Ik ben wel benieuwd of men de traditie voortzet dat gebouwen die in aanbouw waren dan af zijn. In GTA:SA heb je ook een aantal gebouwen wat op dat moment nog niet af is of waar een stuk braak liggend terrein ligt, zoals vlakbij het ziekenhuis in Los Santos.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst ga ik de beginnende missies doen. Dan stop ik even daarmee en neem mijn tijd om even lekker de stad te bekijken. Daarna jat ik een fiets en fiets ik over een paar mensen heen en kijk hoe iedereen reageert. Als ik daarmee klaar ben ga ik naar de countryside fietsen en een hoge berg op fietsen! Ff kijken of er ook wandelaars zijn, zoja, die ram ik dan inelkaar of ik bots tegen hun aan en flikker met iedereen de berg af! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Meestal mensen pesten, daarna automatisch in gevecht raken met de politie, hun wapens stelen. Meestal daarna cheats uittezten zoals voertuigem en wapens "testen" :puh:. Daarna stad beetje verkennen en daarna langzaam aan de storyline beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...