Jump to content

Stel jouw vraag aan Game Informer!


p-p

Recommended Posts

Qen_A_GI_2.png

Hoi iedereen,



We weten nu gelukkig al een heleboel informatie over GTA V, dankzij het magazine Game Informer. Er werd al veel verteld, over missies, rijden en schieten. Toch zijn er misschien onderwerpen of dingen uit het spel die nog niet duidelijk genoeg zijn. Omdat GI een enorme hoeveelheid aan vragen kreeg, via Twitter en e-mail, hebben ze besloten om een speciale pagina te creeëren, waar jij jouw vraag aan Game Informer kan stellen!

Je kan dit doen door hier te klikken en een opmerking te plaatsen in hun comment section.

Ze hebben wel aangegeven dat ze geen dubbele vragen wensen te ontvangen, dus daarom geef ik snel even een kort lijstje met een paar gestelde vragen, zodat jullie niet de hele opmerkingen sectie door hoeven te lopen ;)

  • Hoe veel kun je veranderen aan je wapen, voertuig en karakter?
  • Hoe veel vrijheid krijg je in het plannen van een bankoverval?
  • Kun je de manier van schieten vergelijken met Max Payne 3 of Red Dead Redemption?
  • Kun je, net als in GTA IV, keuzes maken in de verhaallijn?
  • Zal er een Wii-U versie worden uitgebracht?
  • Welke gameplay-elementen zullen terugkeren vanuit Red Dead Redemption?
  • Hoe werkt het 'politie-systeem'? Is dit verbeterd ten opzichte van GTA IV?
  • Moet je weer cheat-codes invoeren via je telefoon?
  • Komen de Vigilante missies weer terug?
  • Kun je ons meer vertellen over dieren? Kun je interactief gebruik maken van honden? (denk aan politie honden, eigen huisdieren, enz.)
  • Hoe precies is het rijden veranderd? (denk aan stoppen zonder remsporen, langzaam tot stilstand komen, enz.)
  • Kunnen jullie preciezer uitleggen hoe het gebruik van de jerrycan met benzine werkte? Zou je het over voetgangers, bomen, gebouwen, enz. gooien?
  • Kun je dingen (interieur, exterieur) veranderen aan je huis?
  • Kun je, net als in San Andreas, opleggers aan een vrachtwagen koppelen?
  • Hoeveel missies/hoeveel uur aan gameplay zal er zijn?
  • Is er een verbetering gemaakt met het 'dekking zoeken' systeem?

Dat is een korte samenvatting van de meest gestelde vragen. Hoe denken jullie over deze vragen? En welke vragen zijn jullie van plan om te stellen? Laat het even weten in dit topic!

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat honderdduizend mensen wel een poging gaan doen om een vraag te stellen. Hoe groot is dan de kans dat jou vraag eruit gepikt zal worden. Ik denk dat het beter is om gewoon af te wachten wat er word geantwoord op de gestelde vragen. Wat je ook in je achterhoofd moet houden is dat zij lang niet alle vragen kunnen beantwoorden omdat ze lang niet alles gezien hebben.

  • Zal er een Wii U versie uitgebracht worden? - Hoe moeten hun dat nou weten? :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Snap die vraag niet helemaal, kun je net zo goed vagen welke elementen komen terug uit R* Table tennis :cab: het is een totaal andere game.

Er is toch echt een verschil tussen met je pingpongpallet een balletje terugmeppen en met je mes een mens neersteken hoor...

RDR en GTA zijn nagenoeg gelijke games, gameplay-principes zijn hetzelfde, puur de tijdsperiode is verschillend.

Ik denk niet dat ik de moeite ga nemen om een vraag te verzinnen, om te beginnen al om de redenen die Kenny-Petrovic al aanhaalt en om het feit dat ik betwijfel dat Game Informer daadwerkelijk een sluitend antwoord kan geven op het meeste van de vragen. Ik zal wellicht wel de antwoorden eens doorlezen, maar ik ga zelf geen vraag stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij Red Dead Revolver en Grand Theft Auto: San Andreas met elkaar vergelijkt kan je niet veel gelijkenis vinden maar in Red Dead Redemption en Grand Theft Auto IV kan je al meer gelijkenissen vinden. Gameplay elementen die Rockstar Games beviel in Red Dead Redemption zullen ze misschien wel willen terugbrengen in Grand Theft Auto IV. Misschien kijken ze zelfs wel naar L.A. Noire want dat speelde zich ook af in Los Angeles.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt toch niet uit of het tot dezelfde reeks behoord of niet? Er zijn meer gelijkenissen tussen RDR en GTA IV dan tussen GTA III en GTA TBoGT.

De gelijkenis wordt gemaakt op basis van het feit dat de twee reeksen (want Red Dead is ook een reeks/franchise) nagenoeg gelijk zijn. GTA een freeroam sandbox Third-Person Shooter in de moderne wereld en RDR een freeroam sandbox Third-Person Shooter ten tijde van het Wilde Westen. De controls van beide games zijn nagenoeg dezelfde (wat anders geen eigenschap is tussen de meeste freeroam-games). Zelf zou ik bijvoorbeeld uit RDR graag de random encounters terugzien (zit in V), de wapenselectie via de LB/L1-knop, de HP-meter, de verschiedenheid aan dieren en nog vele andere dingen...

LA Noire daarentegen is geen freeroam meer ;)

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

dit vind ik eigenlijk NOG spannender dan het artikel zelf, want ze hebben waarschijnlijk expres sommige dingen die obvious zijn (zoals het politie systeem) niet in het artikel genoemd die wel populair zijn en waar mensen veel meer over weten willen, dus ik hoop dat ze deze vragen snel beantwoorden zullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...