Jump to content

Artikel op MountSpace


dennis12345

Recommended Posts

Het lijkt inderdaad gewoon een samenvatting van de lange tekst van GameInformer, hoewel ik mij één afbeelding niet kan herinneren te hebben gezien, de voorlaatste.

Een Mountainbike, Patriot, F620, een voertuig dat een zwaardere Mesa lijkt (mogelijk de Bodhi) en dan een sportauto die een Lotus Elise lijkt te zijn...? :3

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt inderdaad gewoon een samenvatting van de lange tekst van GameInformer, hoewel ik mij één afbeelding niet kan herinneren te hebben gezien, de voorlaatste.

Een Mountainbike, Patriot, F620, een voertuig dat een zwaardere Mesa lijkt (mogelijk de Bodhi) en dan een sportauto die een Lotus Elise lijkt te zijn...? :3

Die komt ook uit de Game Informer, die heb ik zelfs op de achtergrond van m'n mobiel ;) Alles van dat artikel komt uit de Game Informer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken een paar afbeeldingen niet. Die waar hij langs de toren hangt is echt prachtig.

Ik tel trouwens 4 rijvakken voor de snelweg. Dat wordt weer scheuren!

Ook leuk dat je oliesporen kunt trekken en dan in brand steken. Trevor loopt op een screenshot net weg van een auto die hij in brand heeft gestoken. Vraag me af of het alleen voor auto's gebruikt kan worden, of dat je echt altijd, overal een spoor kunt trekken en de vlam erin kunt zetten.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik tel trouwens 4 rijvakken voor de snelweg. Dat wordt weer scheuren!

Eén Phantom met aanhanger is genoeg om dat te voorkomen...

Het is wel interessant, want dan heb je eindelijk eens meer opties bij het inhalen dan gewoon continu zigzaggen, achtervolgingen op die snelwegen gaan dan ook zeer interessant worden. Kijk je eens achteruit zie je 4 Police Patrols achter je aanrijden... Wat een vooruitzicht ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

TheBig:

Kan het niet zijn dat je zelf benzine moet gaan kopen bij een tankstation, zo kan je veel geld op maken. Je zag ook al bij de screenshot dat Trevor een benzinetank bij zich had.

Bewerkt: door Merc
Link to comment
Delen op andere websites

Oow ja, die jerrycan... Dat zou mogelijk kunnen betekenen dat we daadwerkelijk moeten gaan tanken! Dat zou ik echt graag zien! De benzineprijzen zullen echter niet zo hoog zijn, in Californië zijn die in feite vrij laag. Als dat zou samen gaan met een degelijke tank (die je ten minste meer dan 50 km laat rijden voor dat ze leeg is) kan dat systeem nog zeer leuk zijn. Kun je ook de situatie hebben dat Trevor is vergeten tanken en dat je na een bankoverval stilvalt in de woestijn en naar huis moet liften :D

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Oow ja, die jerrycan... Dat zou mogelijk kunnen betekenen dat we daadwerkelijk moeten gaan tanken! Dat zou ik echt graag zien! De benzineprijzen zullen echter niet zo hoog zijn, in Californië zijn die in feite vrij laag. Als dat zou samen gaan met een degelijke tank (die je ten minste meer dan 50 km laat rijden voor dat ze leeg is) kan dat systeem nog zeer leuk zijn. Kun je ook de situatie hebben dat Trevor is vergeten tanken en dat je na een bankoverval stilvalt in de woestijn en naar juis moet liften :D

En dat je zelf zo'n random encounter bent zeker, ik zie 't al voor me :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...