Jump to content

Physics voor auto's


myron.b

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    5

  • jobator

    4

  • thebig

    3

  • TalkingPear

    2

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, citeer alleen als je reageert op een bericht wat niet de onderste is of wanneer je reactie op de volgende pagina beland. ;) <<<

Volgens mij is deze al eens eerder langs gekomen. Lijkt me heel onhandig, gezien de muurtjes en paaltjes die ik nog al eens aanraak, heb ik binnen de korste keren weer een nieuwe auto nodig. Als je dit minder heftig zou doen, is het wel handig

Link to comment
Delen op andere websites

Zou dit in GTA V komen?

Ik hoop zo hard van wel... Het filmpje is al eens eerder gepasseert, maar geavanceerde physics verdienen toch wel meerdere pagina's aan posts vind ik.

En dat je zelf zo'n random encounter bent zeker, ik zie 't al voor me :7

Zou wel grappig zijn, weet je zelf ook eens hoe het is om bij het zien van een aankomende auto te denken dat je gered bent en vervolgens wakker te worden, beroofd van al je bezittingen en met een net ietsje gekneusder ego dan toen je auto het begaf ^_^

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad nep, het is een gewoon een filmpje waarin men hun nieuwe realistische schademodel wil tonen. Ik had het hier een aantal maand geleden al gepost ergens (toen het nog niet voor GTA V was, zogezegd). Veel mensen vonden het niet leuk omdat je altijd een nieuwe auto moet pakken, maar het maakt GTA wel een stuk realistischer als het erin zou komen. Moet je maar voorzichtig leren rijden. Crashen en dan ongedeerd uit je wrak kruipen is toch niet realistisch?

Zou wel grappig zijn, weet je zelf ook eens hoe het is om bij het zien van een aankomende auto te denken dat je gered bent en vervolgens wakker te worden, beroofd van al je bezittingen en met een net ietsje gekneusder ego dan toen je auto het begaf ^_^

En een stekende pijn in je dij, als je begrijpt wat ik bedoel :7 Het zou inderdaad wel leuk zijn als je kon liften. De jerican lijkt inderdaad te duiden op tankstations en dus ook tanken. Zou het niet zo erg vinden.

Wat trouwens net bij me opkwam bij liften. Zou het niet grappig zijn voor de random events op straat dat, wanneer er ook kinderen in game zijn, je soms bij een park een grote truck ziet staan waar een man snoepjes zit uit te delen? En dat boze ouders hem dan proberen wegjagen?

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Integendeel, het is uitermate realistisch, het voelt gewoon onrealistish omdat alle beelden zwaar vertraagd zijn.

Wat trouwens net bij me opkwam bij liften. Zou het niet grappig zijn voor de random events op straat dat, wanneer er ook kinderen in game zijn, je soms bij een park een grote truck ziet staan waar een man snoepjes zit uit te delen? En dat boze ouders hem dan proberen wegjagen?

Het blijft GTA hè, dus ik zou zeggen... Uiteraard! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto IV was met auto schade inderdaad een grote verbetering maar ik denk inderdaad dat het op ten duur wel vervelend word als je auto steeds naar de haaien is als je hebt een botsing hebt gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Rij dan gewoon wat beter...?

Ik blijf erbij dat er van mijn part een extreem-realistisch schademodel in de game mag worden gestoken, dat vergroot het plezier aan twee kanten. Je bent dan beter geneigd om op te letten hoe je rijdt en wanneer je wilt kan je jouw auto (of die van andere) compleet, maar dan ook compleet aan gort rijden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Rij dan gewoon wat beter...?

Ik blijf erbij dat er van mijn part een extreem-realistisch schademodel in de game mag worden gestoken, dat vergroot het plezier aan twee kanten. Je bent dan beter geneigd om op te letten hoe je rijdt en wanneer je wilt kan je jouw auto (of die van andere) compleet, maar dan ook compleet aan gort rijden :D

Ik vond het in GTA IV al goed hoor.. Daar kon je echt met een goede beuk je voorwielen al even lekker indrukken, waardoor 'ie klem kwam te zitten en je vervolgens voor geen meter meer kon sturen. :puh: Meer hoeft dan ook niet per se.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...