Jump to content

(wellicht interesante screenshot


Nikoo_Bellic

Recommended Posts

Ik was laatst de trailer van GTA V aan het bekijken en toen kwam ik het volgende tegen: een politie wagen met een kenteken waarboven in staat San Andreas. Dit vond ik raar omdat rockstar zegt dat GTA V om los santos gaat en niet om San Andreas.Zal dit een verborgen hint zijn? Wat denken jullie hiervan?

post-135202-0-36995400-1352662763_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal niks raar hoor, in de VS zul je op een kentekenplaat altijd de naam van de Staat terugvinden, zoals California voor Los Angeles. In GTA: San Andreas gebruikte ze echter de stadsnamen op de platen in plaats van de staat (San Andreas), in IV en V is dit wel juist geïmplementeerd. Respectievelijk Liberty State en San Andreas.

Oftewel, de map bestaat gewoon (voornamelijk) uit Los Santos, gelegen in de staat San Andreas :3

Edit: 5 posts in 2 minuten...

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Dit was al bekend hoor, het staat zelfs op WikiGTA vermeld (zie tweede zin onder Details). Los Santos bevindt zich nog altijd in San Andreas, maar daarom moet toch niet heel San Andreas gemaakt zijn in GTA V? Zo bevindt Liberty City zich ook in Amerika, maar in GTA IV kan je ook niet door heel amerika rondreizen. knipoog.gif

Edit: zelfs op 19-jarige leeftijd kan ik al zeggen dat ik traag wordt. :7

>>> Door VWO-er: Misschien ligt 't aan je houdbaarheidsdatum? ^^<<<

>>> Door Hanneswasco: Volgens mij heeft het gewoon te weinig geregend deze zomer en is de kiwi-oogst niet zo goed als voorgaande jaren. :(<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...