Jump to content
Joriz

Tweede Grand Theft Auto V trailer morgen online!


med_gallery_1_147_359636.jpg

Zoals al eerder is gezegd komt morgen de tweede GTA5 trailer online. Dit moest Rockstar Games ook nog even extra benadrukken dmv een persbericht. Daarin staat een heel mooi detail:

Een jaar geleden in november 2011 kregen fans al een impressie van GTA V tijdens de eerste gametrailer. Inmiddels zijn er meer feiten en screenshots naar buiten gekomen. Zo heeft GTA V drie hoofdpersonen in plaats van één, bevat het de grootste open wereld die Rockstar Games tot nu toe ontwikkeld heeft, is er weer een hoofdrol weggelegd voor het straatleven in Los Santos en ontkomen ook de personages in de game niet aan de gevolgen van de economische recessie.

Het is voor het eerste dat een GTA-game meerdere hoofdpersonen bevat. De drie personages hebben ieder hun eigen verhaallijn, maar de game laat zich wel als één geheel spelen. Afhankelijk van de situatie kan er gespeeld worden met één, twee of drie hoofdpersonen tegelijk. Er kan gewisseld worden tussen deze karakters waardoor de gamer steeds van actie naar actie kan schakelen.

De tweede trailer van GTA V toont onder andere de hoofdpersonen Trevor, Franklin en Michael en het uitgebreide Los Santos. De trailer komt morgenmiddag Nederlandse tijd om 17 uur online.

Het switchen tussen de hoofdpersonen in Grand Theft Auto V lijkt dus nog beter uitgewerkt dan simpelweg tussen poppetjes wisselen. De details daarvan zien we dus waarschijnlijk morgen in de tweede trailer hier op GTAGames.nl. Tevens zal morgenavond een uitgebreide analyse volgen op GTAGames.nl van de tweede GTA5 trailer waarin alle details extra worden toegelicht.

Voor de GTA fans staan vanaf nu de exclusieve afbeeldingen van de tijdschriften en reviewwebsites in HD in onze GTA5 galerij. Ook kan je nog steeds meedoen aan de GTAGames.nl verjaardagactie waarmee je zelf een Grand Theft Auto t-shirt kan winnen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tik tak, tik tak, tik tak... En zo nog meer dan 22 uur lang...

En zoals altijd zal ik door een vrij dubieus voorval toevallig de tijd rond de release niet online kunnen zijn, ik zie het nu al voor me... Ik hoop echt van niet.

Maar natuurlijk, eens de trailer voorbij is wordt het aftellen menens, maar dan meer in de grootheid van maanden >:3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben heeel erg benieuwd, vanaf nu nog maar 17 uurtjes te gaan!

Ik ga me invriezen tot morgen 5 uur :7

Als je dat doet, kun je net zo goed laten invriezen totdat GTA V helemaal uitkomt, ik las ook ergens dat je het leuker vindt als je minder van alle screens en zo ziet, komt dat even goed uit! Haha :puh:

Bewerkt: door p-p

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...