Jump to content
Joriz

Video: Game Informer vertelt over hun eerste GTAV impressie!


Het tijdschrift Game Informer was de eerste die preview mocht publiceren over GTA5. Game Informer gaat nu nog een stapje verder. De hoofdredacteur van Game Informer Andy McNamara praat samen met Matt Bertz en Matt Helgeson hoe het voor ze was om een demo van GTA5 te zien. Nu vertellen ze grotendeels over de feitjes die al bekend waren vertellen ze nu vooral wat ze er zelf van vonden en wat hun eigen indruk was.

Woensdag om 17:00 zullen wij ook onze tweede impressie van GTA5 krijgen aangezien dan de tweede Grand Theft Auto V trailer online komt.

Bron: YouTube via GTAV.net

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Erg interesant. Geeft je toch nog een beter perspectief over het begin van de game. Ik ga vlug verder kijken ^^

Edit: Heel erg informatief dit! Hoewel ik me meer en meer ging iriteren aan die Andy te iriteren..

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ooooh... natuurlijk, ze herhalen enkel maar wat we reeds weten maar het is toch zo leuk om alles zo bij mekaar gesmeten te zien. Het is dan ook zo vele keren overzichtelijker dan als je woord achter woord en zin achter zin moet lezen en zo merk je ook gewoon weer hoe goed het echt zal zijn, want dat zal het gewoon zijn, ik voel het.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou graag meer interieuren willen zien in de game. Ik vond dat er veel te weinig zaten in gta4 maar nu zijn er veel meer mogelijkheden zoals het interieur van het fib kantoor en dergelijke. Ik hoop ook dat het zoals gezegd in de video dat als Micheal abseilt van het gebouw en al die mensen ziet werken op al de verdiepingen dat dit niet gewoon eigen is aan die missie maar ook aan alle andere gebouwen. En het zou ook tof zijn als je kan kiezen welke verdieping je neemt maar dat zal wel missie specifiek zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...