Jump to content

GTA V subfora en extra moderator


Dutchy3010

Recommended Posts

Zoals sommigen van jullie wellicht opgemerkt hadden, waren sommige GTA V topics ineens verdwenen. Dat was omdat de crew achter de schermen bezig was met een (voorlopige) reorganisatie van het GTA V forum. De reden daarvoor was simpel: ineens kwam gigantisch veel materiaal online, en de geruchten en feiten topics waren niet meer te onderscheiden. Vandaar dat we nu een onderscheid maken tussen:

  • GTA V General: Geruchten en discussies die niet gebaseerd zijn op feiten.
  • GTA V Media: Hierin kunnen discussies plaatsvinden omtrent de vrijgegeven feiten van GTA V. Dus o.a. screens en trailers, maar ook andere feitjes.

Met deze tweedeling lijkt ons het Grote GTA V Topic niet meer nodig. Alles kan inmiddels in aparte topics worden geplaatst, daar is de ruimte voor. Dat topic is gemaakt toen de naam GTA V nog niet bekend was, dat zegt eigenlijk genoeg, nietwaar? :puh: Dus Grote GTA V Topic, bedankt voor uw bewezen diensten, u kunt nu van uw resterende ledematen gaan genieten in stilte!

In het GTA V Media subforum staat ook een (vastgeplakt) topic met daarin alle Screens, Artwork en trailers. Natuurlijk is soms door de bomen het bos niet meer te zien, stuur a.u.b. mij een PM wanneer je een screen of artwork niet in dat topic ziet staan.

Last, but not least:

Vanwege de drukte hebben we besloten om een extra moderator toe te voegen aan het GTA V forum. Vanaf heden zal Svenie, naast zijn taken in de Games subfora, ook het GTA V forum modereren. Veel succes, Svenie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een uurtje geleden had ik een kijkje genomen in het V-forum en zag toen tot mijn verbazing dat Svenie daar ook moderator was, ik dacht eerst dat ik daar maanden over had gekeken, maar het was dus gewoon nog niet aangekondigt. Proficiat aan Svenie natuurlijk en natuurlijk ook een opluchting met dat extra beetje overzicht dat er nu is bijgekomen. Is toch net iets handiger dan elke dag weer enkele pagina's door Het Grote GTA V-topic moeten doorbladeren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was me ook nog maar net opgevallen, komt dan natuurlijk ook mooi uit dat dan net vandaag dit topic online komt :puh:

Maar ja, vandaag zal hij ook zijn eerste echte uitdaging ervaren: het GTA V-forum na en tijdens een trailer onder controle houden... Veel succes daarmee! ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ja, vandaag zal hij ook zijn eerste echte uitdaging ervaren: het GTA V-forum na en tijdens een trailer onder controle houden... Veel succes daarmee! ;D

Ik heb het volste vertrouwen in dat de 3 moderators die daar zitten capabel zijn. Daarnaast hebben we GM's en admins, dus dat moet zeker goed komen. Als jullie beetje rekening met ons houden... :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit niet iedere dag te kijken wie er in een subforum allemaal moderator is. Gefeliciteerd Svenie met je nieuwe subforum om te modereren. Is denk ik toch wel voorlopig het drukste subforum denk ik. Naast dit is het ideaal dat er wat overzicht komt want er kwamen nu toch ineens wel een heleboel topics die eigenlijk over vergelijkbare dingen gingen. Wat je ook zag was dat bepaalde personen hun 'nieuwsfeitje' of screenshot in meerdere topics gingen posten d.m.v. copy/paste, iets wat volgens mij ook niet helemaal de bedoeling is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het best wel spijtig van het GTA V-forum. Als je gewoon iets rond GTA V wilt posten, maar er is nog geen topic voor en het is niet zo belangrijk om een topic voor te maken, dan zit je ermee. Maar goed, alles is wennen in het begin :)

GTA V heeft eindelijk een waardig forum, het gaat alleen nog maar groter worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het best wel spijtig van het GTA V-forum. Als je gewoon iets rond GTA V wilt posten, maar er is nog geen topic voor en het is niet zo belangrijk om een topic voor te maken, dan zit je ermee. Maar goed, alles is wennen in het begin :)

Je bedoelt 't GTA V-topic neem ik aan? Je kunt gewoon een topic aanmaken, waar je vroeger een post voor maakte. Mocht er geen discussie uit voortbloeien, dan zakt 't vanzelf wel weg. Niemand van ons drie die je er op aan gaat spreken, tenzij het écht spam is. Je zult nooit slechts één feitje vinden, altijd een groepje feiten, dus die kun je dan in één keer plaatsen (dan noem je het topic gewoon naar de bron). Hopelijk is het zo duidelijk wat onze bedoeling is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...