Jump to content

Wisselen tussen personages


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Ik zie hier soms nog dat sommige mensen zich afvragen hoe dat wissel systeem zal gaan zijn. Een (modder?) heeft in GTA IV een soort namaak hiervan gemaakt tussen de personages van de episodes en het hoofdverhaal. Dit is natuurlijk een eigen kijk erop geven maar volgens mij moeten we toch een beetje dit idee gaan krijgen. Helaas zit het 'Google Earth achtige' er niet in.

>>> Door Jacky-2007: Video ingesloten<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Phoenyxar

    4

  • Foreigner97

    4

Toch wel leuk om zien zo en je moet het hem wel geven, het ziet er ook wel goed uit zoals hij het heeft gemaakt. Ik heb zelf nog geen idee hoe het zal geïmplementeerd worden en ook dit filmpje geeft me alleen maar een mogelijke manier. We zien wel... en misschien al morgen.

BTW, is het iemand anders al opgevallen dat er een lichte graphics-bug lijkt te zijn met het wegdek in nagenoeg alle screens? Heb het ondertussen al zo vaak gezien dat ik niet meer denk dat het intentioneel zou kunnen zijn. Ik heb het trouwens over de verschillende grijze en zwarte asfaltlagen die mekaar te vaak lijken op te volgen :3

Link to comment
Delen op andere websites

BTW, is het iemand anders al opgevallen dat er een lichte graphics-bug lijkt te zijn met het wegdek in nagenoeg alle screens? Heb het ondertussen al zo vaak gezien dat ik niet meer denk dat het intentioneel zou kunnen zijn. Ik heb het trouwens over de verschillende grijze en zwarte asfaltlagen die mekaar te vaak lijken op te volgen :3

Het viel me wel bij sommige plaatjes op dat de auto's en schaduwen niet altijd helemaal logisch samenkomen met het wegdek. Maar goed, ze hebben nog wel even om daar aan te werken. :)

(we moeten het trouwens zo timen dat we morgen bij de trailer de 100e pagina in dit topic hebben :D)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Dan Houser al zij. Het spel is nu als een boek met 2 miljoen spelfouten. Ze hebben nog ruim een half jaar om dit allemaal te fiksen. We zullen dus een perfect spel afgeleverd krijgen!

"Een perfect spel" is mij wat te optimistich. Ooit een game gezien met 0 fouten? Ik in ieder geval niet, en dit zal altijd zo blijven. Tuurlijk wordt deze game weer ontzettend goed, maar bugs zullen altijd blijven. Een game kan simpelweg niet 'perfect' zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doelde ook niet echt op een echt perfect spel maar wel in die richting. Hoeveel spellen heb je tegenwoordig wel niet die op de markt worden gebracht, half werken en uiteindelijk nog niet worden gefixt met 10 patches. Dan heb ik toch liever een spel wat echt af is en een paar patches krijgen die wat kleine dingen oplost of wat leuke dingen toevoegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Precies. Daarom ben ik ook niet een groot van van bijvoorbeeld EA. Die brengen in sommige series elke een/twee jaar weer wen titel uit. Je hebt dat vaak een stuk minder vernieuwing en de kwaliteit is gewoon slechter.

Daarom is de tijd die R* neemt voor hun games ook hun kracht

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoelt. Dat is wat ontwikkelaars als Valve, Bethesda, Blizzard en Rockstar Games distantiëert van andere ontwikkelaars, namelijk dat ze echt de tijd nemen/krijgen om hun spellen af te maken.

Overigens zeg ik er meteen bij dat dat ontwikkelaars zijn met veel geld en bekende franchises waar mensen toch wel op wachten, dus die kunnen het zich veroorloven de tijd te nemen wat de kwaliteit van de spellen alleen maar bevordert. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hier soms nog dat sommige mensen zich afvragen hoe dat wissel systeem zal gaan zijn. Een (modder?) heeft in GTA IV een soort namaak hiervan gemaakt tussen de personages van de episodes en het hoofdverhaal. Dit is natuurlijk een eigen kijk erop geven maar volgens mij moeten we toch een beetje dit idee gaan krijgen. Helaas zit het 'Google Earth achtige' er niet in.

www.youtube.com/watch?v=flFLeS1hgng

Ik vind het in dat filmpje erg mooi gedaan. Het is een goed effect, waarbij het in die 'bird-eye' view terechtkomt, waarna het terugzakt naar het origineel. Verder vind ik het ook netjes gedaan dat de andere karakters niet stilzitten o.i.d. als je ze niet speelt.

Is dit trouwens echt een mod, of gewoon een heel goed bewerkt filmpje? Ik persoonlijk denk aan het laatste..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eigenlijk eerder dat dit gewoon een mod is hoor. In ieder geval het switchen van characters en het wisselen van karakters. Die slow motion effects en dat menutje kunnen er wel in geedit zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hier soms nog dat sommige mensen zich afvragen hoe dat wissel systeem zal gaan zijn. Een (modder?) heeft in GTA IV een soort namaak hiervan gemaakt tussen de personages van de episodes en het hoofdverhaal. Dit is natuurlijk een eigen kijk erop geven maar volgens mij moeten we toch een beetje dit idee gaan krijgen. Helaas zit het 'Google Earth achtige' er niet in.

www.youtube.com/watch?v=flFLeS1hgng

Als we de mensen van Game Informer moeten geloven zit dit er juist wél in. In ieder geval een van de heren die al van GTA V hebben mogen genieten zei dat het een soort Google Earth ervaring was.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt. Maar ik bedoelde juist dat het in deze video niet zat. Maar het is een beetje om een idee te geven hoe dat nou ongeveer in zijn werk zal gaan. Je moet die Google Earth ervaring er even bij fantaseren op zo'n moment. Ook al zitten ze nu bij elkaar dus dan zal dit minder spektakel opleveren als dat ze in een compleet andere omgeving zijn en niet bij elkaar in de buurt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt. Maar ik bedoelde juist dat het in deze video niet zat. Maar het is een beetje om een idee te geven hoe dat nou ongeveer in zijn werk zal gaan. Je moet die Google Earth ervaring er even bij fantaseren op zo'n moment. Ook al zitten ze nu bij elkaar dus dan zal dit minder spektakel opleveren als dat ze in een compleet andere omgeving zijn en niet bij elkaar in de buurt zijn.

Ah inderdaad, ik las het verkeerd :$

Ik gok dat het ongeveer zoiets als Driver San Fransisco. Ik zal het filmpje even erbij zetten ter illustratie. Wat ik bedoel gebeurt ongeveer op 02:54/10:30

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...