Jump to content

Verhaallijn


.Timothy

Recommended Posts

De levens stijlen van de protagonisten komt wel vrij goed in beeld. Maar we zien nog weinig. Je ziet Michael zijn thuis problemen en Trevor zijn insanity. En je ziet (en hoort) ook duidelijk dat Franklin véél auto's steelt!

Link to comment
Delen op andere websites

De vrouw in de trailer kan wel eens de vriendin zijn van Franklin, echter werd er wel verteld dat het niet om liefde ging in het spel. Voor de rest kun je wat missies zien, vooral de actie scènes. Maar de volgorde klopt vast niet, zeker omdat dit ook moeilijk weer te geven is bij drie hoofdpersonen.

Link to comment
Delen op andere websites

De vrouw in de trailer kan wel eens de vriendin zijn van Franklin, echter werd er wel verteld dat het niet om liefde ging in het spel. Voor de rest kun je wat missies zien, vooral de actie scènes. Maar de volgorde klopt vast niet, zeker omdat dit ook moeilijk weer te geven is bij drie hoofdpersonen.

Dit zou ook gewoon een familie lid kunnen zijn of een gewone friend.

Het einde van de trailer lijkt me het einde van de walkthrough missies!

Link to comment
Delen op andere websites

Micheal kan blijkbaar totaal niet overweg met zijn zoon. zie de "let's bounce" scene. Hij is zijn "normaal" leventje meer dan beu en vindt Franklin op de straat aan dat bankje. In Franklin vindt hij alles wat hij niet terugvindt in zijn eigen zoon, iemand zoals hij is. Dus maken ze samen met Trevor, een oude vriend van hem een clubje waarmee ze Los Santos afschuimen, goed voor vele uren pret.

Dat is waar het volgens mij allemaal om gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat alleszins niet goed met de relaties van de mensen. Michael is zowat de persoon die de twee andere personages verbind. Ik vraag me af of hij Franklin ontmoette voor het eerst dat hij en zijn vriend hem naar een huis vroegen.

Verder zie je dat Trevor een psycho is (ik begin hem steeds leuker te vinden) en de meest gekke stunts uithaalt. Zoals hij van het exploderende huis wegloopt en doodsimpel zijn schouders ophaalt: prachtig.

Vanaf het eerste moment is ook duidelijk dat Trevor Franklin maar niets vind (was ook gezegd in de artikels).

De Let's bounce-scene is trouwens eentje voor de quotes op wikigta :)

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, ik denk niet dat je het een echt bedrijf kunt noemen, zal meer een idiom zijn waarachter hij zijn louche praktijkjes kan laten schuilhouden :clown:

Zo te zien zullen er toch wel enkele gezin-gerelateerde missie's zijn (hoop ik toch), lijkt me zeker wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, ik denk niet dat je het een echt bedrijf kunt noemen, zal meer een idiom zijn waarachter hij zijn louche praktijkjes kan laten schuilhouden :clown:

Zo te zien zullen er toch wel enkele gezin-gerelateerde missie's zijn (hoop ik toch), lijkt me zeker wel leuk.

Dit is dan ook vermeldt in meerdere previews(gezin-missies).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...