Jump to content
Dutchy3010

GTAV Trailer 2 online!


Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V!

De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons.

De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken.

Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost.

med_gallery_61247_152_29383.jpg

De Big Ear is terug!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Echt prachtig, gewoon een trailer vol pure actie. Ik had een vermoeden dat ze de zwembadscene van Michael gingen tonen en ik had gelijk :)

Ze lijken zijn gezicht nog wat aangepast te hebben, nog ouder gemaakt.

En wat is die Trevor een psycho b*tch!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

me too ik vind de trailer wel oke had aleen meer gehoopt op propety.s en de mooie straaten dan meer over de personages maarja hij is toch geweldig heb dr lang naar uit gekeeken laat gta nu maar komen komt dr nog een 3rde trailer ?

Ben je de 2de trailer nou al zat? Ik had teveel gehoopt dus voor mij viel het ook een beetje tegen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Enorm veel diverse voertuigen te zien in de trailer, het is niet moeilijk om de claim van "er zitten meer voertuigen in dan in welke GTA dan ook" te geloven.

Dat gaan veel verloren uren worden, al die voertuigen eens uittesten en zoeken... Ik kijk er al naar uit ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mag ik al beginnen met dingen noemen? :bier: Ik zag een Bandito (zo heette die in GTA SA, buggy in ieder geval), een hond, molotovs en een trein. Ook weer die trailer. Waarschijnlijk kan je nu dus ook met trailers met boten rijden...

edit: ook bussen en de bekende "PissWasser"

Bewerkt: door IV4LIFE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Whahahhaa, heb hem kunnen kijken voordat de site plat ging. whahahaha icon_mrgreen.gif

Ik ook knipoog.gif Was aant refreshen én had klok vooruit gezet smile3.gif

Ik kwam zonder truuks gewoon toen de timer op 0 sprong gewoon nog op de R* site en heb de trailer zonder laad problemen kunnen kijken!! ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Suuuuuper zalig gewoonweg, dit spel koop ik. Er zit weer leven in GTA. Los Santos bruist, de wijken hebben karakter en natuurlijk de phrase :"That's Trevor, my best friend, that's Franklin, the son that I always wanted." vat zowat het gehele drie-hoofdpersonages-idee samen.

Bewerkt: door Tomato

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Suuuuuper zalig gewoonweg, dit spel koop ik. Er zit weer leven in GTA. Los Santos bruist, de wijken hebben karakter en natuurlijk de phrase :"That's Trevor, my best friend, that's Franklin, the sun that I always wanted." vat zowat het gehele drie-hoofdpersonages-idee samen.

'De zon die ik altijd wou'? Wel wel :)

De quote die ik onthoud van de trailer: 'Let's bounce!' 'Bounce... we're bouncing, eh?'

Mooie muziek trouwens. De stem van Franklin komt mij bekend voor...

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...