Jump to content
Dutchy3010

GTAV Trailer 2 online!


Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V!

De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons.

De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken.

Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost.

med_gallery_61247_152_29383.jpg

De Big Ear is terug!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Al voor de release van GTA: SA hier op het forum aanwezig, en sinds dien iedere trailer met open mond gekeken, en jawel hoor, Rockstar flikt het hem weer. Jeeeezus wat een beelden.. Kan echt niet wachten tot we meer van deze game te zien krijgen. Ook het wachten tot het zelf kunnen spelen ervan gaan een hel worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA V...................................... geef mij................... GTA V...................... ik............... heb het nodig......................... GTA V........... GTA VVVV!!!! Oh, heeft er niemand dan een glaasje GTA V????

Geef dan ook maar aan mij door!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Alleen nog steeds geen releasedatum, dat is dan wel een beetje jammer. Voor de rest ziet het verhaal er goed uit in deze trailer, grafisch niet echt vooruitgang. Maar daar tegen over staan wel erg vette voertuigen en een enorme wereld aan Sidemissies.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Harstikke gaaf deze game gaat het zeker worden en benieuwd hoe snel de storyline gaat uitgespeeld worden voor de PC en ps3 en waneer die te downloaden is op gtaforum.nl

Oftewel ROCKSTAR KOM OP MET GTA V EN ROCK DE 3E TRAILER JULLIE ZIJN TOCH NIET VOOR NIETS ROCKSTARS :puh:

Haha sorry voor die hoofdletters maar ben gewoon helemaal in gta mood

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Alles is hier al gezegd eigenlijk: supervette trailer! Rockstar heeft weer z'n best gedaan om iets fatsoenlijks neer te zetten. De trailer laat veel van Los Santos en de hoofdpersonages zien. En die graphics, man... :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een ge-wel-die trailer!! :D Waar ik me wel echt over verbaasde was dat de trailer exact om 17:00u online stond en het vloeiend deed! Ik had een dramatisch scenario verwacht waarin het halve forum plat zou liggen vanwege de drukte. Complimenten aan de crew die dit zo goed gefaciliteerd hebben! Wel irritant dat het wachten op GTA V nu nog moeilijker zal worden, het ziet er allemaal zo gaaf uit!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...