Jump to content
Dutchy3010

GTAV Trailer 2 online!


Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V!

De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons.

De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken.

Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost.

med_gallery_61247_152_29383.jpg

De Big Ear is terug!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat een ge-wel-die trailer!! :D Waar ik me wel echt over verbaasde was dat de trailer exact om 17:00u online stond en het vloeiend deed! Ik had een dramatisch scenario verwacht waarin het halve forum plat zou liggen vanwege de drukte. Complimenten aan de crew die dit zo goed gefaciliteerd hebben! Wel irritant dat het wachten op GTA V nu nog moeilijker zal worden, het ziet er allemaal zo gaaf uit!

Wat mij vooral verbaasde is dat er zo weinig mensen online waren om 17 uur(niet eens in de buurt van 1193)..Rockstar Games daarentegen zijn servers mogen wel een potje sterker zijn hoor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat mij vooral verbaasde is dat er zo weinig mensen online waren om 17 uur(niet eens in de buurt van 1193)..Rockstar Games daarentegen zijn servers mogen wel een potje sterker zijn hoor.

Vergeet niet dat velen ook werken of laat op school zitten.. Ik heb ook maar snel even op m'n werk de laatste seconden afgeteld en de trailer snel bekeken.. :engel: Probeerde Dutchy nog om te kopen om de trailer pas om 19:00u online te zetten, maar ik kwam zo'n €4.999.700,00 tekort.. Vrouwen zijn ook niet snel tevreden.... :(

Dat R* het moeilijk heeft met zoveel wereldwijde belangstelling kan ik me best voorstellen..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geen idee. Maar in de wereld zijn zo'n 7 miljard mensen. Dat betekent dat 1 op de 28 mensen over de hele wereld daar gelijk om 17u naar gekeken heeft? Das echt bizar veel.

Daar bij komt: GTA IV is tot september 2011 22 miljoen keer over de toonbank gegaan, in totaal! Dus inclusief mensen die zowel console als PC versie hebben... Dit is maar 1/10 van het aantal dat jij dacht dat even om 5 uur inschakelden... :7

En dan gaan de meeste mensen niet eens klaar zitten om die trailer te bekijken...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geen idee. Maar in de wereld zijn zo'n 7 miljard mensen. Dat betekent dat 1 op de 28 mensen over de hele wereld daar gelijk om 17u naar gekeken heeft? Das echt bizar veel.

Daar bij komt: GTA IV is tot september 2011 22 miljoen keer over de toonbank gegaan, in totaal! Dus inclusief mensen die zowel console als PC versie hebben... Dit is maar 1/10 van het aantal dat jij dacht dat even om 5 uur inschakelden... emo.gif

En dan gaan de meeste mensen niet eens klaar zitten om die trailer te bekijken...

Precies! Daarom vind ik het ook nogal amateuristisch dat Rockstar Games eruit lag. Ik was trouwens 1 van de gelukkigen die om 17 uur in 720p de trailer kon kijken op de website.. 8)

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tsja, ik denk dat het niet te voorkomen valt. Het is een filmpje, dus is vrij "zwaar" voor een website. Zeker als er duizendennn tegelijk op gaan, wat natuurlijk een enorm aantal is. En ik moet zeggen dat ik het mee vond vallen, hoor. Heel lang is het er niet uit geweest. Daarbij komt dat het Youtube-filmpje nagenoeg gelijk erop stond, dus ook hun backup was prima voor elkaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik vindt de trailer niet echt geweldig.

Aangezien de game voorlopig niet voor de pc komt, en deze trailer me totaal niet weet te overtuigen, zal ik waarschijnlijk wachten met gta v kopen of niet kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sowieso, GTA is toch een wereldwijde populaire game serie, eerlijk gezegd durf ik niet eens te schatten hoeveel mensen er om 17:00 om de Rockstar Games site heeft gekeken, ik schat 250 miljoen?

Er hebben volgens mij echt wel heel veel mensen liggen (uit)kijken naar de trailer. Op YouTube zag ik na een paar minuten al dat er iets van 25.000 likes waren. Dus dan moet je niet vragen door hoeveel mensen de trailer in totaal op YouTube en de R* website werd bekeken. YouTube ging overigens helemaal niet sloom op dat moment, de servers van R* hadden het duidelijk wel een stukje zwaarder. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je op zo´n manier gaat bekijken heb je wel gelijk, stiekem is het ook best veel, maar servers voor zulke zaken moeten sterk zijn, ik vind het best belachelijk dat het allemaal zo traag/sloom ging.

Je weet in dit geval niet of de servers de bottleneck zijn, of de netwerkverbinding van de servers waarop de video gehost word. Van Youtube is wel bekend dat er enorme datacenters zijn met terabits aan datalijnen, maar dat hoeft niet te gelden voor de servers waarop Rockstar zijn trailer op upload.

Over de trailer zelf: Ongelofelijk indrukwekkend! Het doet me een beetje denken aan Mafia II, positief natuurlijk! Ik krijg alleen maar meer zin om GTA V te spelen, jammer dat de PC versie zo laat uitkomt. :ch:

Bewerkt: door gtaissuper

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoeveel dan ongeveer ?:puh:

Ik denk dat het getal maar ergens tussen de 8-15 miljoen zal hebben gelegen. Je moet er altijd bij bedenken dat niet iedereen zal hebben zitten afwachten en dat de meeste pas achteraf kunnen kijken etc. Het is trouwens ook wel vrij logisch dat de YT-servers beter zijn voorzien dan die van R*. YT's servers moeten dagelijks gigantische hoeveelheden aan mensen verhandelen terwijl die van R* enkel op piekmomenten echt moeten werken. Natuurlijk voelt dat wel wat amateuristisch, maar ik heb geen last gehad :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...