Jump to content
Dutchy3010

GTAV Trailer 2 online!


Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V!

De muziek die erin voorkomt is Stevie Wonder - Skeletons.

De screencaps van de trailer zijn geüpload door Hanneswasco. Deze kan je hier bekijken.

Discussies kunnen in het GTA V: Media-subforum worden gepost.

med_gallery_61247_152_29383.jpg

De Big Ear is terug!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is er eindelijk! De tweede trailer van GTA V!

Is die eerste trailer echt al zo lang geleden? :7

De tijd gaat snel zeg. :puh:

Maar nu kan ik echt niet meer wachten tot die uitkomt, alles ziet er zo geweldig uit. :puh:

Het spel ziet er echt 10 keer mooier uit las GTA IV en ik kan echt niet wachten om de map te verkennen.

Ik ben vooral benieuwd of ik CJ zijn huis zal kunnen vinden! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vette trailer. Deze wordt gewoon nog beter dan San Andreas! Lol en al dat spektakel, Franklin die uit een auto springt, Trevor die dat huis in brand steekt, de zoon van Michael die aan die mast van de boot hangt... Can't wait!

Het geilste van die trailer is hoe die gozer uit zijn auto springt, dat zou nog de reden kunnen zijn waarom ik het spel zou kopen, zo awesome is het.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk! Het was het wachten zeker waard. De vragen die ik had zijn allemaal beantwoord en/of bevestigd. Honden, de drie personages die elkaar kunnen ontmoeten, de acties, alles wat ik graag had willen zien. Ik kan niet wachten tot hij eindelijk uitkomt en ik hem kan kopen.

Rockstar - YOU ROCK! :dans:_O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooie trailer, maar qua graphics is het niet bepaald schitterend. Lage schermresolutie, lage kwaliteit textures en geen AA. :( Verder wel een gave trailer. :D

Volgens mij heb je een computer van NASA nodig als je het spel op ultra wilt spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...