Jump to content

.Sharingan

Recommended Posts

Herken je bepaalde plekken of zie je verwijzingen uit de 2e GTAV trailer? Post ze hier!

Aangezien er nog geen topic over is, neem ik de vrijheid! bloos.gif

De laatste scene lijkt mij deze plek. Ik moest er meteen aan denken, omdat ik er altijd faal in een MTA race!

Click here to view the SnapMap

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    4

  • p-p

    4

  • thebig

    4

  • Davedavy

    3

Jup, en volgens mij is die scene op die motor met ontploffende auto's op de achtergrond ten noorden van LS in SA, die snelweg richting Las Venturas... En die plek waar ze ontmoeten met die heli is volgens mij vlakbij het Vinewood-bord ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even verder gezocht voor je, wat ik vond op wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_yard

Daar staat een foto van Los Angeles met erbij:

Yard for Amtrak equipment, located next to the Los Angeles River.

Ik geloof dat de brug die je buiten ziet er eentje is die over de Los Santos River loopt. Amtrak is een spoorwegcorporatie.

Misschien kunnen die laatste letters dus daarvan zijn, maar heb het bewuste plekje nog niet gevonden op google maps.

Hier is het, geef dit in op google maps: 34.023299,-118.225385

Naar wat ik ervan begrijp is een Railyard geen treinkerkhof, maar een sorteerstation.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Is dat niet iets met de naam 'atom', Nederlands 'atoom'? Het teken boven het restaurant lijkt een beetje daarop. Overigens ben ik geen kenner van de scheikunde, dus ik kan het best fout hebben :)

Het lijkt me inderdaad de nieuwe keten waarvan de camion in trailer 1 (en trailer 2 ook heb ik gehoord) is voorbij gereden. Atom Burger

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...