Jump to content

.Sharingan

Recommended Posts

Het lijkt me inderdaad de nieuwe keten waarvan de camion in trailer 1 (en trailer 2 ook heb ik gehoord) is voorbij gereden. Atom Burger

Bedoel je niet Upon 'n Atom? :3

Staan er trouwens niet meerdere "Big Ears" dan die 2 die je kunt zien?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    4

  • p-p

    4

  • thebig

    4

  • Davedavy

    3

Het lijkt me inderdaad de nieuwe keten waarvan de camion in trailer 1 (en trailer 2 ook heb ik gehoord) is voorbij gereden. Atom Burger

Bedoel je niet Upon 'n Atom? :3

Staan er trouwens niet meerdere "Big Ears" dan die 2 die je kunt zien?

Jup. Ik wist dat er een deel ontbrak, maar wist niet hoe het voluit heette.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was toch in GTA San Andreas zo dat er maar één schotel was? Dus er zijn er nu meer bijgekomen blijkbaar..

The Big Ear kreeg Little Ears :clown:

Ik ben op het moment bezig met een kleine reconstructie a.d.h.v. alle vrijgegeven screens. In tegenstelling tot iedereen die zit te zeuren over vergelijkbare screens, ben ik er juist heel erg blij mee. Zo weet ik beetje bij beetje een aardig deel van Los Santos in kaart te brengen :) Binnenkort meer...

Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic op GTAForums.com wordt de kaar van Los Santos geschat. Leuk topic, maar wel héél veel pagina's. :puh: De volgende schets wilde ik jullie niet onthouden:

8201727577_6e8529f842.jpg

Klik voor (hele) grote versie

Ben zeer benieuwd om later terug te kijken op dit soort kaarten en te kijken hoeveel ze goed geschat hebben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er een zeer plausibele kaart uit (ondertussen zijn er ook wel al steeds meer en meer mogelijkheden om de vorm na te gaan), nu afwachten hoe gelijkend het zal worden. Zolang die bergen ook toegankelijk zijn via enkele stoffige wegen dan ben ik tevreden (kan ik lekker nog wat rally rijden ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Het makkelijkste is om de eerste post regelmatig te checken, deze wordt telkens geupdate als er nieuwe screens of andere info vrijkomt. De bovenste map die er op staat is compleet gemaakt op basis van alle screens en informatie die we al hebben en is dus 90% juist, al staan er veel delen niet op ;p. De tweede kaart is meer een impressie van wat de kaart kan zijn met min of meer de gebieden op die we kennen, vooral dan de woestijn en bergen. De kans dat deze echt ook klopt is veel kleiner.

Link to comment
Delen op andere websites

Het makkelijkste is om de eerste post regelmatig te checken, deze wordt telkens geupdate als er nieuwe screens of andere info vrijkomt. De bovenste map die er op staat is compleet gemaakt op basis van alle screens en informatie die we al hebben en is dus 90% juist, al staan er veel delen niet op ;p. De tweede kaart is meer een impressie van wat de kaart kan zijn met min of meer de gebieden op die we kennen, vooral dan de woestijn en bergen. De kans dat deze echt ook klopt is veel kleiner.

Het ziet er wel gaaf uit. Ik ben nu ook echt benieuwd naar de echte map, al moeten we daar helaas nog eventjes op wachten. Hopen dat Trailer 3 snel komt.

Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic op GTAForums.com wordt de kaar van Los Santos geschat. Leuk topic, maar wel héél veel pagina's. puh2.gif De volgende schets wilde ik jullie niet onthouden:

8201727577_6e8529f842.jpg

Klik voor (hele) grote versie

Ben zeer benieuwd om later terug te kijken op dit soort kaarten en te kijken hoeveel ze goed geschat hebben. puh2.gif

in dat topic kun je echt super veel lezen over wat er is gevonden, echt gaaf!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...