Jump to content

.Sharingan

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    4

  • p-p

    4

  • thebig

    4

  • Davedavy

    3

Ik denk dat het nog wel enigszins gaat lijken op de kustlijn van Zuid-Californië, dus geloof ik niet dat het veel op bovenstaande kaart gaat lijken. De andere komt dichter in de buurt, maar daar vind ik er weer net teveel bergen opstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er een zeer interessant kaartje uit, maar toch wel wat verschillend met het vorige... Ja dat wordt wel interessant om bij de release te kijken welke er het dichtste bij zat. Moet wel veel werk zijn om al die screens te analyseren om er een volledige kaart van te maken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

xxx

Super mooi. icon_mrgreen.gif Maar wel zo netjes om er een bron bij te zetten, anders lijkt het net alsof je het zelf hebt gemaakt. knipoog.gif

De ©opyright staat in de foto :) Die foto heb ik van een ander forum van een gebruiker die hem ook weer ergens vandaan heeft en dat weet ik weer niet :puh:

>>> Door Dutchy3010: Right, niet gezien. Toch graag een linkje naar waar je hem vandaan hebt. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die map 90° tegen de klok in draait en dan het westen tegenover het oosten spiegelt ziet dit er wel goed uit. In het echt ligt de salton sea ook in het zuidwesten en Los Santos ligt in het zuiden van de map:p Op gtaforums.com werd ook al aangetoond dat de gevangenis (hier rechtsboven) en het vliegveld (linksonder) in de zelfde richting liggen tov Los Santos, namelijk in vanuit Los Santos achter het Vinewood sign.

Bewerkt: door Grandlordm
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...