Jump to content

Die Hard

Recommended Posts

Personages

Nog geen topic over dit onderwerp, dus dan maak ik hem maar aan. ^_^ Welke personages zijn we allemaal tegengekomen of hebben we voor het eerst gezien in de de tweede trailer?

  • Uiteraard Michael, Trevor en Franklin.
  • We zagen voor het eerst Michael's vrouw (Amanda), dochter (Tracy) en zoon (Jimmy).
  • Op 0:40 zien we een vriend van Franklin (waarschijnlijk Lamar, zoals te lezen in de GameInformer) op het moment dat Franklin en Michael elkaar blijkbaar nog niet kenden, aangezien ze zich niet gedroegen alsof ze bekend met elkaar waren.
  • Op 0:49 zien we de zus of een goede vriendin van Franklin hem vertellen dat het niet uitmaakt hoeveel auto's hij in bezit heeft, hij verandert toch niet.
  • Het lijkt erop dat we ook een therapeut van Michael tegenkomen, wanneer op 0:59 zijn zoon Jimmy ter sprake komt. Tevens komt deze therapeut weer ter sprake wanneer Trevor op 1:36 tegen Michael zegt: "Jesus, your therapist has a lot to answer for."
  • Op 1:18 zien we een man in paarse kleding over een auto springen, misschien zijn de Ballas weer terug?

Als jullie nog nieuwe personages tegen zijn gekomen, of merken dat ik ergens een fout heb gemaakt, laat het weten! Daar is dit topic immers voor. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

De vriend van Franklin die we in de trailer horen heet waarschijnlijk Lamar. Goed topic anyway!

Ohja, helemaal vergeten van de GameInformer! Thank you very much, naam van Michael's vrouw (Amanda) er ook meteen bij gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Michael doet me regelmatig wat denken aan Tony Soprano :puh: sjiek huis met een zwembad, beetje de leader van de gang aangezien hij Trevor en Franklin aan elkaar linkt, twee kinderen, zoon waar hij niet echt mee overweg kan en niet 'the son is he always wanted' en een dochter die niet met haar moeder overweg kan. Hij gaat waarschijnlijk, net als Tony Soprano, ook naar een therapist zoals valt af te leiden uit 00:58 van de 2e trailer ('your son, James, he is a good kid') en dan Trevor die wat later zegt 'your therapist has a lot to answer for'.

Waarschijnlijk puur toevallig, maar ik vond het wel grappig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...