Jump to content

[Discussie] Safe house's


harry1985

Recommended Posts

Waar je helemaal niemand nog over hebt gehoord zijn namelijk je safe woningen. Hoe zit het daarmee eigenlijk en hebben we dat dit keer wel. ???

Want als dit niet zo is zou het best teleurstellend zijn. Wat ik me bijna niet kan voorstellen, Alleen hoe en wat kunnen we van dit verwachten... :engel: :engel: :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harry1985

    11

  • Maarten11

    7

  • Kenny-Petrovic

    6

  • Phoenyxar

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens mij zijn dat gewoon aangewezen plekken in het spel, zoals het ook ging in GTA IV. Overigens kun je je persoon gewoon ergens achterlaten als je switcht omdat hij toch gewoon doorgaat. Hierdoor hoef je niet persé ergens op te slaan met hem (tenzij je het spel wil afsluiten natuurlijk)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals p-p al zei: de safehouses zijn van tevoren bepaald. Het zal dus opnieuw niet mogelijk zijn om zoals in GTA: San Andreas zelf safehouses te gaan kopen. Rockstar heeft wel laten weten dat ze ons andere zaken zullen aanreiken waaraan we ons geld kunnen besteden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht inderdaad ook de 'GTA IV-formule' qua safehouses. Hoop allleen wel dat er nu niet gereserveerde parkeerplekken zijn, maar dat er bijvoorbeeld garages zijn waar je je voertuig in kunt zetten. Net zoals GTA SA en GTA VC dus.

Link to comment
Delen op andere websites

iig geen huizen die je kan kopen, als ik me het goed herriner. Gewoon met min of meer dezelfde opzet als met GTA 4.

Vraag me dan wel af of je daadwerkelijk weer, als je aan de andere kant van de map bent, dat hele eind terug moet rijden/zwemmen/lopen/rennen/vliegen/kruipen naar je safehouse.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals p-p al zei: de safehouses zijn van tevoren bepaald. Het zal dus opnieuw niet mogelijk zijn om zoals in GTA: San Andreas zelf safehouses te gaan kopen. Rockstar heeft wel laten weten dat ze ons andere zaken zullen aanreiken waaraan we ons geld kunnen besteden.

Aan kunnen blijven besteden ja, want als je alle safehouses had gekocht had je ook niks meer aan je geld. In Vice City vond ik het wel goed geregeld, een paar te kopen locaties, maar niet te veel. In San Andreas had je op elke hoek van de straat een huis, dat stoorde me wel.

Link to comment
Delen op andere websites

iig geen huizen die je kan kopen, als ik me het goed herriner. Gewoon met min of meer dezelfde opzet als met GTA 4.

Vraag me dan wel af of je daadwerkelijk weer, als je aan de andere kant van de map bent, dat hele eind terug moet rijden/zwemmen/lopen/rennen/vliegen/kruipen naar je safehouse.

Mocht het zo zijn dat je maar één safehouse per personage hebt dan kan je altijd nog proberen om te wisselen van personage. Misschien is één van de andere twee op dat moment wel dichter bij een safehouse. En hopelijk heb je weer net zo veel cheats als in San Andreas of zelfs meer en kunnen we gewoon een straaljager spawnen en lekker naar huis vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats mogen van mijn part wel nooit bekend gemaakt worden. snap het nut er ook niet van. ik heb elke gta uitgespeeld zonder cheats.

( ja echt vanaf deel 1 ) :klap: En dus ook deel 5 geheel zonder cheats.

En met de savehouse zit het wel snor volgens mij :D

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats zitten erin voor het vermaak en plezier. Er zullen wel meerdere mensen zijn die de GTA's uitspelen zonder cheats (mij incluis) maar die mensen spelen ook wel wat meer dan enkel het verhaal en daar kunnen cheats de wereld en zijn mogelijkheden verruimen en dat is toch zonder enige discussie geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk wel dat je moet opslaan om te kunnen switchen tussen de personages

Nee dit hoeft niet. Je zou als je niet op missie bent ten allen tijden kunnen switches tussen de 3 personen zonder dat je hem op hoeft te slaan. Zou ook nergens op slaan natuurlijk. En dat zou enorm storend zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...