Jump to content

[Discussie] Safe house's


harry1985

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harry1985

    11

  • Maarten11

    7

  • Kenny-Petrovic

    6

  • Phoenyxar

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een combinatie tussen garages en de parkeerplekken zoals bij GTA IV lijkt me het leukste.. Bij sommige plekken is een garage niet handig, midden in de stad bijvoorbeeld.. Dan is een parkeerplaats beter.. Ben wel benieuwd hoe de opzet van de huizen zal zijn, misschien kun je nog meer 'binnen' doen dan bij IV al kon.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een interactieve koelkast, waar je eten zou kunnen nemen om te healen (zoals in bvb. Mafia II) zou ik toch wel graag zien, dat is iets dat in mijn mening perfect binnen het kader van een GTA past. De TV heeft al een bevestiging van terugkeer gekregen (en daar kijk ik uitermate naar uit) hopelijk zijn er enkele speciale uitzendingen gescript waar verhaal wordt gedaan over de 6 grote heists die je zult doen (meegescript met de verhaallijn natuurlijk) Bij Trevor zie ik nog wel een meth-lab in zijn kelder (kelder in een trailer?) te vinden... De hoofdbron van inkomsten voor de Trevor Philips Company, het zou wel ergens op slaan :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou zomaar kunnen zijn (denk ik) dat je maar één safehouse per persoon krijgt. Vind ik ook opzich wel wat hebben. Zeker als je zoals Michael al met geld problemen zit, denk ik niet dat hij het kan veroorloven om meerdere huizen te hebben. En ik denk ook dat een hoodlum als Franklin meerdere huizen niet zou kunnen betalen. Zeker omdat de economische recessie een grote rol gaat spelen in GTA V.

Ik denk dat je de oprit kunt gebruiken als plek om je auto op te slaan, zoals te zien is in het begin van de trailer (de 9F) en ook later in de trailer. In LC was er ook niet echt ruimte voor een oprit (behalve in Alderney dan). Maar in LS is die ruimte er wel. Dus ik denk dat de oprit de plek wordt om auto's op te slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil juist zoveel huizen kopen :( Waar ga ik mijn verzameling auto's dumpen ?

Je hoeft niet veel huizen te hebben om je karrenverzameling in op te slaan hoor, in San Andreas had je de Verdant Meadows airstrip met een hangar waar je een hele bende in kwijt kon :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je er op de tennisbaan wel 6 kwijt kan ja.

Lol, ik denk niet dat je op een tennisbaan auto's kan opslaan. Ik denk inderdaad wat er hiervoor is gezegd. De oprit. Of een garage. Maar ik wil zo graag een mooi luxe huis in gta waar ik veel auto's kwijt kan. :):D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil juist zoveel huizen kopen :( Waar ga ik mijn verzameling auto's dumpen ?

Je hoeft niet veel huizen te hebben om je karrenverzameling in op te slaan hoor, in San Andreas had je de Verdant Meadows airstrip met een hangar waar je een hele bende in kwijt kon :7

4-5 Kon je er in de hangar kwijt en 1 in de garage. :') In SF bij je tankstation kon je er nog meer kwijt :puh: Maar ik wil gewoon ergens een dik huis kunnen kopen met een bigass garage. Lijkt me echt super tof!

@ de screen zie je geen garage. Je ziet enkel de oprit waar de 9F staat en die oprit loopt iets de tuin in. Maar volgens GI kon Michael meteen een luxe auto uit zijn garage pakken. Dus who knows.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel zeggen dat het niet realistisch is om meerdere huizen te hebben als je bijvoorbeeld Trevor bent, maar, Niko was ook maar een arme buitenlander in het begin en had ook meerdere huizen. Ik denk dat je meerdere huizen kan hebben, niet alleen eentje per persoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...