Jump to content
Joriz

Analyse van de stad Los Santos


Bijgekomen van de tweede Grand Theft Auto V trailer vol actie kunnen we nu eindelijk is alles rustig bekijken. Dankzij drie nieuwe screenshots en screencaps van elke scene uit de trailer kunnen we nu nog beter analyseren en bekijken hoe groot de stad Los Santos is.

med_gallery_1_147_90881.jpg

Laat ik beginnen met Los Santos zelf aan de hand van het bovenstaande screenshot. Hier zien we Franklin en Michael staan, bij het Griffith Observatory, waarbij een mooi uitzicht is te zien over de gehele stad, waarbij downtown met de Los Santos Tower goed is te zien liggen. Daarachter is zelfs in de verte de Vincent Thomas Bridge te zien in de havens van Los Santos dankzij de verbeterde RAGE engine. Met de trailer laat Rockstar Games duidelijk de grote verschillen in rijkdom en armoede in de stad zien. Zo woont Michael in een grote villa in het rijke Rockford hills (die hij schijnbaar ook niet meer helemaal kan betalen omdat zijn vrouw al het geld uitgeeft) en lijkt Franklin meer te wonen in een buurt (zie onderstaande afbeelding) die doet denken aan de wijken Jefferson en Ganton uit GTA San Andreas. Daarnaast is in veel shots te zien dat (openbaar) vervoer blijkbaar een belangrijke rol speelt. Aangezien diverse keren treinen en bussen voorbij rijden.

med_gallery_61247_152_111424.jpg

Maar Los Santos blijft natuurlijk de stad waar meer auto's dan mensen zijn er net zo als in het echte Los Angeles dus zijn er flink wat snelwegen te vinden in GTA5. Dat is te zien aan de onderstaande screenshot waarbij Michael zijn zoon? om onverklaarbare redenen aan een mast van een zeilboot hangt die op een oplegger van een vrachtwagen ligt die over de snelweg raast. Achter de mast van de zeilboot zien we ook nog een vrachtwagen met aanhanger die weer terug zijn gekomen in GTA5. Op de achtergrond zien we weer de heuvels van Los Santos met boven op heuvel weer het Griffith Observatory.

med_gallery_61247_152_126070.jpg

Mocht je ook nog nieuwe feitjes hebben gevonden in de nieuwe trailer dan kan je ook terecht in één van de vele discussieonderwerpen in de GTA5 media sectie van GTAForum. In het volgende nieuwsbericht zal ik wat meer proberen te vertellen over de omgeving van Los Santos die blijkbaar nog vele malen groter is dan de stad zelf.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Of gewoon genieten van het uitzicht en het perspectief dat het je biedt? :puh:

Ik vind Taxi-reizen in IV namelijk geweldig om te doen, het geeft een lekker geïntegreerd gevoel met de stad en omgeving. Net als wandelen trouwens (maar dat zien de meeste mensen niet echt zitten in een GTA) toch echt een aanrader om doen, het is eens wat anders.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als zo'n achievement erin zou zitten, zou ik hem als eerste doen, misschien zelfs voor ik de stad ga verkennen. Je krijgt al een globaal beeld van de stad, je komt vast voorbij enkele mooie gebouwen, je ziet hoe de peds en auto's reageren. Het enigste wat je moet doen is zitten en kijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als zo'n achievement erin zou zitten, zou ik hem als eerste doen, misschien zelfs voor ik de stad ga verkennen. Je krijgt al een globaal beeld van de stad, je komt vast voorbij enkele mooie gebouwen, je ziet hoe de peds en auto's reageren. Het enigste wat je moet doen is zitten en kijken.

Dat is dus ook het eerste wat ik deed toen ik algonquin had vrijgespeeld in IV. Gewoon een lekker taxirit en maar kijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...