Jump to content
Joriz

Analyse van het woestijnlandschap om Los Santos


Gisteren had ik al een korte analyse gegeven van de stad Los Santos aan de hand van de tweede Grand Theft Auto V trailer. Nu verlaten we het grote Los Santos en gaan we op weg naar het stoffige platteland. Op naar de wereld van Trevor (screenshot hieronder) die daar tussen de motorrijders, methverslaafden en andere randfiguren woont.

med_gallery_1_147_196851.jpg

GTAGames.nl afbeelding
GTAGames.nl afbeelding
Zoals je hieronder kan zien heeft de omgeving van Los Santos een totaal andere omgeving dan Nederland. Niet echt platteland te noemen. Los Santos is omgeven door een heuvelachtig (semi)woestijnlandschap, waar doorheen een grote snelweg loopt. Dat is wel vreemd want waarom loopt er een snelweg van Los Santos naar nergens? Is er nog een andere stad waar al die vrachtwagens op de snelweg heen gaan?

Tevens zien we op de screenshot hieronder een telefoonmast, grote hoogspanningsmasten en windmolens links op de achtergrond die doen denken aan de windmolens uit de eerste trailer (afbeelding links). Zoals Dutchy3010 al opmerkte in het nieuwsbericht over de tweede trailer is the big ear terug, al lijkt het er op dat het om een verzameling gaat van meerdere radiotelescopen naast elkaar (afbeelding rechts).

med_gallery_61247_152_77263.jpg

Iets verder op in de trailer zien we een auto uit de laadklep van een vliegtuig rijden waarna de bestuurder van de auto uit de auto springt (screenshot onder). Als we naar de grond kijken zien we weer dezelfde snelweg met viaduct van bovenaf (als screenshot hierboven), de zwarte stipjes lijken meerdere radiotelescopen naast elkaar en het grote lange vlak een landingsbaan.

med_gallery_61247_152_66311.jpg

Het lijkt er dus op dat de bovenstaande vier screenshots van hetzelfde gebied in GTA5 zijn en dat we dus pas een klein stukje van de grootste wereld die Rockstar Games tot nu toe heeft gemaakt hebben gezien. Mocht je ook nog details hebben gevonden in de nieuwe trailer dan kan je ook terecht in één van de vele discussieonderwerpen in de GTA5 media sectie van GTAForum. In het volgende nieuwsbericht zal ik wat meer proberen te vertellen over de meer groenere omgeving van Los Santos en Mount Chiliad, de hoogste berg in San Andreas.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Weer een mooi berichtje Joriz. Het zou met niet verbazen als die snelweg gewoon een rondje maakt en ergens anders de stad weer binnenkomt. Ondertussen kunnen er allemaal afslagen zijn naar bepaalde plekken en dorpen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze gaan toch geen vrachtwagens rijden naar van die boeren dorpjes. :puh:

Het lijkt me niet onlogisch dat er meer (kleinere) steden komen in GTA V, naast de 'boerendorpjes'. En dan is het niet raar dat daar snelwegen heen leiden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof om te lezen, bij het lezen heb ik zelfs zaken ontdekt waar ik nog niet eens bij had stilgestaan. Want het zou inderdaad wel goed kunnen dat die snelwegen die door het platteland lopen nog met andere kleine dorpjes (veronderstel ik) verbonden zijn. Het kan natuurlijk ook dat die snelweg verbonden is met de andere kant van Los Santos, gezien LS alleen al zo groot zal zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...