Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
p-p

Tweede breakdown trailer 2

Recommended Posts

p-p

Hoi iedereen,

Een aantal dagen geleden werd er een breakdown van de nieuwe trailer gemaakt, die dingen liet zien waarvan iedereen wel een beetje dacht 'no shit sherlock' ('goh, je meent het').

Nu hebben dezelfde makers, GTA5Videos, hun tweede breakdown gemaakt, dit keer veel uitgebreider. Enjoy:

Cheers!

Bron:

Edited by p-p

mekane

Nice gevonden man heb hem goed bekeken en wauw wat een dingen die zijn gevonden zeg !

_Night-Men_

No shit, Sherlock...

Ik had het meeste al gezien/gehoort/gelezen, maar ik struin ook elke site af naar nieuws :puh: Enige wat ik niet echt had gezien was die taxi in het begin, Downtown op die scene met het uit het vliegtuig rijden, en die ja- knikker op het eind :puh:

Bodemloos

Serieus een mooie breakdown, veel dignen wist ik nog niet (omdat ik niet zo hype op V) sommige dingen vind ik wel een beetje ver gezocht maar aan de andere kant zitten er wel leuke dingen in.

harry1985

Alleen de bus zonder passagiers is een beetje jammer. hopelijk is dit dan niet ALTIJD zo...

myron.b

Wel leuk om te zien wat er allemaal in terug komt! :)

Op 4:18 zie je een hond wegrennen,volgens mij de hond van Franklin. Zou echt leuk zijn als er dieren in voorkwamen!

Jowx

Cool! Bedankt voor het delen! Echt bizar hoeveel details ik over het hoofd gezien heb, als ik het zo zie dan is het echt gigantisch opgezet.. :Y

Grand Theft Auto TOM

Die breakdown zegt toch weer veel over oplettendheid, want ook ik heb veel dingen niet eerder kunnen opmaken uit de trailer. Veel details, zeg! :D

Dutchy3010

Nu had ik er wel wat aan om te kijken. Super vet :D Maar ook elke keer als ik zelf de trailer kijk, vallen me weer nieuwe dingen op. :)

Grandlordm

Er zitten toch enkele foutjes in, zo staat er onderaan bij 'Aston Martin db5' terwijl er nog een beeld boven staat van de villa van Michael :puh:

Gelukkig is die Aston Martin db5 later in de trailer wél te zien:)

Sir_Ballas

je moet er maar zin in hebben om heel de trailer frame voor frame af te turen op zoek naar details -_-

oh en de SUV bij dat stukje dat trevor zegt: just ignore the body's is geen huntley sport maar een landstalker.

Edited by ballas4life

DonRoger

In scene 3:27 vind ik die auto een klein beetje op een Marussia B1 lijken :puh: