Jump to content

Q&A van GameInformer


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Interessant om te lezen maar sommige vragen die gesteld worden dat was al dubbel en dwars bekend. Zoals komen San Fierro en Las Venturas er in.

Dank u dipsie8

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eerst niet echt gehyped maar na deze Q&A te lezen begint het wat op te komen.

Wat ik wel heel spijtig vind is dat de hele wereld direct beschikbaar is, was ik super nieuwschierig wat er in de andere delen zitten, voor de rest, kleren kopen komt terug dus daar ben ik blij mee :)

Wanneer komt de volgende lading info?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het is juist super om de hele wereld meteen te kunnen verkennen. ik wil dit niet steeds beetje bij beetje gaan doen. nee ik wil lekker de wereld verkennen en niet gelijk missies doen om maar de wereld open te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant om te lezen, vooral dat je nu met 3 verschillende hoofdpersonages speelt die elk ook nog eens hun eigen inventaris en geld hebben. Ik denk dat je hierdoor ook in 3 verschillende stijlen terecht zult komen.

Wat ik zelf ook wel goed vind is dat de map direct beschikbaar is. Ik zelf vond het zeker en vast leuk om missies te spelen en zo steeds meer delen open te krijgen, maar ik kan best begrijpen dat er veel mensen zijn die GTA niet direct voor de missies nemen en graag zonder de missies toegang hebben over de volledige map.

GTA IV vond ik persoonlijk wat een flopper, maar GTA V ziet zoals het er naar uitziet tenminste zeker en vast erg goed uit.

Bewerkt: door TheGuardian
Link to comment
Delen op andere websites

Bij GTA IV had je inderdaad niet echt een reden om de wereld vrij te spelen, komt ook omdat er in Alderney niets te beleven viel en in het tweede deel zat je vrij snel.

Maar ik hoop ook dat elk personage ook gewoon de winkels binnen kan die hij wil, zodat niet alleen Michael de dure kledingwinkel binnenkan en Trevor de goedkope tweedehandswinkel in kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...