Jump to content

[2012] Vragen & Uitleg


Dutchy3010

Recommended Posts

Oké, dan is dat duidelijk. Dan nomineer ik niemand in die categorie.

Je kan altijd nog voor de op één-na-beste gaan. :clown: Iemand die in jouw ogen niet zo goed is als NandroDavids, maar toch een aardig potje (goed) kan discussiëren. Tenzij je buiten NandroDavids niemand weet die aanspraak zou maken uiteraard. ;)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    11

  • NandroDavids

    4

  • Thundercover

    4

  • SpacyColours

    4

Oké, dan is dat duidelijk. Dan nomineer ik niemand in die categorie.

Je kan altijd nog voor de op één-na-beste gaan. :clown: Iemand die in jouw ogen niet zo goed is als NandroDavids, maar toch een aardig potje (goed) kan discussiëren. Tenzij je buiten NandroDavids niemand weet die aanspraak zou maken uiteraard. ;)

In mijn optiek voer je een goed debat met meer dan een persoon ( met jezelf in debat gaan is ook wel eens entertaining, maar om het nou een goed debat te noemen... :clown: ) . En ik heb zoveel personen op dit forum waar ik mooi kan debatteren. Dat ik het onredelijk vind om hier 1 iemand van uit te sluiten. En tja, een soortgelijke redenering heb ik bij zo goed als alle nominatieonderwerpen.

Mijn redeneringen beginnen voor mij onderhand ontzettend cliché te worden. Dat het tijd word, dat commando nieuwe oorlogsstrategieën gaat verzinnen :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom worden er blanco lijstjes gepost? Denk aan het milieu en plaats dan niets als je toch niets te melden hebt.. :7

Misschien om te laten weten dat ze het wel gelezen hebben maar gewoon geen suggesties hebben? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom worden er blanco lijstjes gepost? Denk aan het milieu en plaats dan niets als je toch niets te melden hebt.. :7

Misschien om te laten weten dat ze het wel gelezen hebben maar gewoon geen suggesties hebben? :7

Alsof iemand het wat uitmaakt dat een persoon het leest. Daar gaat het helemaal niet om... Het gaat om nominaties, en een blanco lijstje heeft dus totaal geen nut. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Geen Beste Comeback of Best Unbanned lid ? troll.png

Dit! troll.png

Haha, nee. puh2.gif

Sowieso zijn de meeste unbanned leden te kort actief om ook echt iets van zichzelf te hebben laten zien ofzo :puh:

Waarom zijn sommige categorieën eigenlijk verdwenen? ''Beste Comeback'', ''Uitspraak van het Jaar'', ''Beste Topic'', etc? Te weinig nominaties, of?

@hieronder: Oeps, foutje, moet kunnen.. sorrie :$

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een topic doorlezen blijft een kunst.

In 2011 is de keuze gemaakt voor veel minder categorieën, om zo een award wat specialer te maken. Wellicht dat het volgend jaar weer anders is, maar onzes inziens is dat dit jaar nog niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we bij het stemmen 'geen mening' aanvinken? Ik weet niet meer hoe het was bij de vorige awards. puh2.gif

Hoe het was bij de vorige Awards kun je gewoon zien in dit subforum, in de topics Stemlokaal. Zoals je daar ziet is er ieder jaar bij iedere categorie de optie Geen mening. Die zal er dit jaar dus ook gewoon zijn smile3.gif

Edit >> Ja, met een simpel linkje kon het ook :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou anders ook vrij raar zijn, want dan MOET je stemmen terwijl je wellicht helemaal geen idee hebt. Dan heb ik liever een categorie met maar 5 stemmen dan een categorie met heel veel stemmen zonder dat ze weten waarop ze stemmen... Dus ja, natuurlijk heb je "geen mening" optie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wat gebeurd er eigenlijk als er twee leden in dezelfde categorie hetzelfde aantal stemmen krijgen, komt er dan een nieuwe stemronde of krijgen beide leden een award? :)

Vorig jaar gebeurde dat in de categorie Beste Administrator, toen zowel Dutchy3010 als Joriz de Award toegekend kregen. Dat zal dus wel de regel zijn :)

Alhoewel ik, nu ik tussenstanden kan bekijken, in een dergelijke situatie natuurlijk gewoon mijn stem aanpas om mijn favoriet te laten winnen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...