Jump to content

[2012] Vragen & Uitleg


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat gebeurd er eigenlijk als er twee leden in dezelfde categorie hetzelfde aantal stemmen krijgen, komt er dan een nieuwe stemronde of krijgen beide leden een award? smile3.gif

Alhoewel ik, nu ik tussenstanden kan bekijken, in een dergelijke situatie natuurlijk gewoon mijn stem aanpas om mijn favoriet te laten winnen hypocrite.gif

That said, kan dat alleen als je er al niet op gestemd hebt :sigaar: ( Nandro heeft nu alleen maar decoy (fake) stemmen ingevuld :D)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    11

  • NandroDavids

    4

  • Thundercover

    4

  • SpacyColours

    4

Om eerlijk te zijn: dat gebeurt natuurlijk wel. Bij een gelijke stand hebben sommige admins hun stemrecht nog over, waardoor het -over het algemeen- wel beslist wordt. Tenzij wij binnen de admins het er niet over eens worden natuurlijk. Overigens heb ik zo nog nooit hoeven stemmen op iemand die ik niet als winnaar achtte. In dat theoretische geval zullen er gewoon twee awards worden uitgereikt. Maar bij "beste admin" kunnen wij moeilijk zelf een beslissing nemen. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn: dat gebeurt natuurlijk wel. Bij een gelijke stand hebben sommige admins hun stemrecht nog over, waardoor het -over het algemeen- wel beslist wordt. Tenzij wij binnen de admins het er niet over eens worden natuurlijk. Overigens heb ik zo nog nooit hoeven stemmen op iemand die ik niet als winnaar achtte. In dat theoretische geval zullen er gewoon twee awards worden uitgereikt. Maar bij "beste admin" kunnen wij moeilijk zelf een beslissing nemen. knipoog.gif

Als er een gelijke stand is bij "beste admin", kun je je toch wenden tot de global moderators? :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wanneer wordt de uitslag bekent gemaakt?

Als ik het ergens goed gelezen had word de uitslag op 4 of 5 januari 2013 bekend gemaakt.

Ik zie dat het Stemlokaal inmiddels op onzichtbaar staat, maar kan bevestigen dat TheGuardian het goed heeft gelezen; op 4 of 5 januari kun je de uitslag dus verwachten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels staat het topic ook in een ander subforum, dus ook via een link kan je het niet bereiken...

(kinderziektes van de nieuwe forumversie, zullen we proberen op te lossen voor de volgende awards)

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels staat het topic ook in een ander subforum, dus ook via een link kan je het niet bereiken...

(kinderziektes van de nieuwe forumversie, zullen we proberen op te lossen voor de volgende awards)

Wat voor ziektes? En hoe maak je kans op nominatie?

Link to comment
Delen op andere websites

Dutchy3010 zal waarschijnlijk enkele bugs bedoelen die zijn opgetreden.

Je wordt genomineerd door andere leden in de nominatieronde (deze is inmiddels al gesloten). Hierin staan verschillende categorieën zoals ''Beste Lid'', ''Beste Administrator'' e.t.c. Iedereen kan zijn/haar favoriete persoon per categorie aangeven. Als ik me niet vergis komen de leden die het meeste zijn genomineerd later in een poll te staan in de stemronde (deze is inmiddels ook al voorbij).

Daarna zal er per categorie een winnaar uitkomen. :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...