Jump to content

[2012] Vragen & Uitleg


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    11

  • NandroDavids

    4

  • Thundercover

    4

  • SpacyColours

    4

Tipje voor volgend jaar: ervoor zorgen dat je dit forum ook in CaliRed kan bekijken. :$

Ik zal eens kijken of ik iets kan regelen binnen de skin. Ik weet namelijk niet of de de data die ik daarvoor nodig heb, ook wordt doorgestuurd..

Link to comment
Delen op andere websites

De uitslag kan je natuurlijk straks gewoon weer in CaliRed zien. Er zit nu tijdelijk een speciale award-skin op dit ene forum om de poll-resultaten niet weer te geven. Deze skin zal er bij de bekendmaking van de uitslag weer vanaf gehaald worden, wees niet bang! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De uitslag kan je natuurlijk straks gewoon weer in CaliRed zien. Er zit nu tijdelijk een speciale award-skin op dit ene forum om de poll-resultaten niet weer te geven. Deze skin zal er bij de bekendmaking van de uitslag weer vanaf gehaald worden, wees niet bang! :puh:

Maar het stemtopic is toch verstopt achter slot en grendel? Wat voor nut heeft de award-skin dan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De uitslag kan je natuurlijk straks gewoon weer in CaliRed zien. Er zit nu tijdelijk een speciale award-skin op dit ene forum om de poll-resultaten niet weer te geven. Deze skin zal er bij de bekendmaking van de uitslag weer vanaf gehaald worden, wees niet bang! :puh:

Maar het stemtopic is toch verstopt achter slot en grendel? Wat voor nut heeft de award-skin dan? :puh:

De award skin stond er altijd op en het zou dus moeten zijn dat het topic kon blijven staan. Waarschijnlijk kwam de bug door het sluiten van het topic. Volgend jaar hopen we dat het topic met de skin altijd kan blijven staan, ook als de uitslag nog niet bekend is...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...