Jump to content

Voetballer v/h Jaar 2012!


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    12

  • Guardian1980

    7

  • Phoenyxar

    6

  • MegaPilot

    5

Het was wederom geen spannende finale, maar daarmee hebben we in ieder geval weer een overtuigende winnaar: Lionel Messi (Argentinië) mag zich voor het derde jaar op rij Voetballer v/h Jaar noemen! Iedere ronde kwam hij makkelijk door, en ook Zlatan Ibrahimovic was in de finale kansloos tegen Messi, die met maar liefst 18 tegen 2 stemmen won. Van harte gefeliciteerd, Lionel Messi!

Met meer stemmen dan ooit was het mij betreft weer een geslaagde verkiezing. Er werd iedere ronde op elke voetballer wel één x of vaker gestemd, met uitzondering van Edin Dzeko, die het met 0 stemmen moest stellen. Verder hoop ik dat ik het juiste lijstje met genomineerden had gemaakt :)

Allen dank voor het stemmen, en tot volgend jaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het zat er wel al aan te komen, geen verrassing dus dit jaar :puh:

Misschien volgend jaar iemand anders...?

Helaas weinig kans, en ik zeg expres helaas, want ik zou het ook leuk vinden als een keer een andere voetballer het zou worden.

Toch kan ik niet om Messi heen, goede truckjes,goeie passing, noem maar op.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

12435803512535.jpg

Op de achtergrond zie je nog net NandroDavids, die net daarvoor de prijs heeft overhandigd aan Messi. Ze zeggen dat de stemming wordt gedaan door voetbalbobo's en journalisten, maar wij weten natuurlijk beter ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zeggen dat de stemming wordt gedaan door voetbalbobo's en journalisten, maar wij weten natuurlijk beter ;)

Ssst! Da's natuurlijk top secret.

Was leuk om er weer bij te zijn in ieder geval, alhoewel ik 't ook wel leuk had gevonden om 'm aan Ibracadabra uit te reiken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...