Jump to content
Dutchy3010

Release datum Vice City 10th Anniversary Edition


Op 26 oktober meldde we al dat de 10e verjaardag van GTA Vice City niet onopgemerkt voorbij zou gaan. Rockstar heeft nu een releasedatum gegeven voor GTA VC voor op de smartphone! Het spel zal worden gereleased op 6 december.

actual_1353096298.jpg

De nieuwe versie van GTA Vice City bevat o.a. nieuwe models van hoge resolutie. Binnenkort wordt een trailer gereleased en wordt meer informatie gegeven over de goodies die beschikbaar zouden komen in de Rockstar Warehouse.

De volgende apparaten kunnen de nieuwe versie van GTA Vice City aan:

Apple iOS Devices: iPad' date=' iPhone 4, 4S & 5, iPod touch 4th & 5th Generation

[b']Android Phones:[/b] Motorola Razr, Razr Maxx, Razr Maxx HD, Motorola Atrix, Motorola Photon, Motorola Droid Bionic, HTC Rezound, HTC One X, HTC One S, HTC Evo 3D, HTC Sensation, HTC Droid Incredible 2, Samsung Galaxy Nexus, Samsung Nexus S, Samsung Galaxy Note 1 & 2, Samsung S2, Samsung Galaxy R, Sony Xperia Play, Sony Xperia S, P, T & TL, Sony Walkman Z Series Media Player, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Google Nexus 4

Android Tablets: Acer Iconia, Asus Eee Pad Transformer, Asus Eee Pad Transformer Prime, LG Optimus Pad, Medion Lifetab, Motorola Xoom, Samsung Galaxy Tab 8.9 / 10.1, Samsung Galaxy Tab 2, Samsung Galaxy Note 10.1, Sony Tablet S, Sony Tablet P, Toshiba Thrive, HTC Flyer, Google Nexus 7, Google Nexus 10

Ik ga hem in ieder geval aanschaffen, jullie ook?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mensen met een iPhone 4 zijn dus fucked, want het gaat laggen als de pest. GTA 3 liep al niet!

Voor de mensen met een snellere Android telefoon of mensen met iPhone 4S+ veel plezier met deze game! Ik speel wel lekker op mn pc'tje. Edit: Mét de high res new models :3

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze game heb ik al wat jaren voor de PC en PS2 liggen, waarvan zelfs 2 stuks voor de PC. Ik zou niet weten waarom ik het idee moet gaan krijgen om deze ook nog eens op mijn telefoon te spelen met in mijn ogen slechte besturing.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mensen met een iPhone 4 zijn dus fucked, want het gaat laggen als de pest. GTA 3 liep al niet!

Voor de mensen met een snellere Android telefoon of mensen met iPhone 4S+ veel plezier met deze game! Ik speel wel lekker op mn pc'tje. Edit: Mét de high res new models :3

Hierbij de algemene tip nog maar eens: mensen die een singlecore hebben: KOOP DE GAME GEWOON NIET! GTA 3 liep allesbehalve vlot op mijn iPod Touch 4G(zelfde hardware als iPhone 4).

Ik ga hem niet kopen, misschien via een andere weg op m'n Sony Xperia S spelen. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze zal ik sowieso proberen, hopelijk zal het niet te vervelend zijn om te besturen ofzo. :puh:

Ik ben ook benieuwd naar de verbeterde textures, dus zelfs als het lastig speelbaar is toch maar eens een tour rond VC doen. :puh:

(ik vind op Touch Screens gamen lastig, dus vandaar dat ik 'lastig speelbaar' zeg :puh:).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem sowieso kopen. Mijn vijfde generatie iPod touch wordt gewoon ondersteund, maar dat mag ook wel (aangezien die dezelfde processor heeft als de iPhone 4S) :D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmmm... ik ga hem niet kopen alleszins. Ik heb overlaatst nog eens VC gespeelt en ik behoudt die nostalgie het beste als ik die op mijn rottige PS2 kan spelen.

Er is geen enkele smartphone of tablet die hetzelfde gevoel zal kunnen overbrengen, daarbij lijkt het mij vrij vreemd spelen zo zonder controller...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk! Ik kan niet wachten tot deze uit is! :dans: Ik heb hem al vaak gespeeld op de pc en het zal hopelijk nog leuker worden op de telefoon/tablet. Geeft ook meteen aan welke telefoon ik niet moet kopen om GTA Vice City te spelen op m'n telefoon.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...