Jump to content

Wat is de beste/mooiste cover van GTA2?


Dotz

GTA2 Covers  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de mooiste cover?

    • Cover 1
      11
    • Cover 2
      2
  2. 2. Welke covers ''bezit'' jij?

    • Cover 1
      4
    • Cover 2
      0
    • Ik ''bezit'' beide covers.
      1
    • Ik bezit geen (fysieke versie van) GTA2.
      8


Recommended Posts

In navolging van dit topic over de GTAIII-covers ook maar even een dergelijk topic over de GTA2-covers :) .

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij was Cover 1 de eerste cover. GTA2 verkocht niet zo goed als GTA1 en GTA London, men dacht dat dit kwam doordat met ''GTA'' niet herkende als ''Grand Theft Auto''. Door de gelijkenis met de GTA1-cover te vergroten hoopte men de verkoop een duwtje in de rug te geven, dit lukte. Overigens weet ik dit niet zeker en kan het ook gewoon zo zijn dat er verschillende covers gebruikt werden voor de VS, Groot-Brittanië en Europa.

Cover 1:

2cerin9.jpg

Cover 2:

vnidft.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik vind Cover 1 de mooiste, dat distorted effect met de meerdere opgeschoven vakjes lijkt wel het begin naar de boxart zoals die vandaag is. Hoewel ik de Trump Tower een geweldig gebouw vind, staat hij er op Cover 2 nogal grijzigjes bij, de politie-auto helpt ook al niet, dus ik vind #2 eigelijk niet zo mooi...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geen probleem als er nog zo'n topics volgen hoor, leuk!

Cover 2 heeft nog al weinig "Grand Theft Auto" in zich. Als je deze cover ziet zou je eerder denken dat je "Sim City" of "Hotel Tycoon" of iets in die trend aankoopt. Op Cover 2 heb je meer de GTA stijl en het GTA gevoel.

Beide covers heb ik zelf niet zo heel veel mee, maar vanaf mijn bovenstaande mening gezien ga ik dan toch voor cover 1 omdat deze meer GTA uitstraalt dan cover 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geen probleem als er nog zo'n topics volgen hoor, leuk!

:dans: jeej!

Cover 2 heeft nog al weinig "Grand Theft Auto" in zich. Als je deze cover ziet zou je eerder denken dat je "Sim City" of "Hotel Tycoon" of iets in die trend aankoopt. Op Cover 2 heb je meer de GTA stijl en het GTA gevoel.

Cover 2 ''heeft nogal weinig GTA in zich'', ''op cover 2 heb je meer de GTA stijl'', wut :7 ? Bespeur ik hier een typfout of een drugsgebruiker, of allebei?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een stomme typfout van me :bonk:

Om mijn zin eventjes te verbeteren:

Cover 2 heeft nog al weinig "Grand Theft Auto" in zich. Als je deze cover ziet zou je eerder denken dat je "Sim City" of "Hotel Tycoon" of iets in die trend aankoopt. Op Cover 2 1 heb je meer de GTA stijl en het GTA gevoel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Bumpje.. Ik vind de eerste cover wel buitengewoon het mooist. Weet eigenlijk niet precies waarom, maar waarschijnlijk ligt het aan dat die

cover gewoonweg iets bekender voorkomt in m'n geheugen. En jammer genoeg bezit ik overigens géén van beide covers. :puh: Alhoewel ze me

wel leuk leken voor m'n GTA-collectie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...