GTAGames.nl
Joriz

Vice City 10th Anniversary Edition trailer online!

27 berichten in dit onderwerp

Ziet er ver uit, leuke trailer ook, ben meteen weer in de GTA Vice City sfeer gekomen! :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Nice! Ga het zeker aanschaffen, maar ik denk niet gelijk. :puh:

Ben benieuwd of het één versie is voor zowel iPhone als iPad... Hopelijk is het niet zoals CTW, maar zoals GTA III...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Laten ze maar eerst eens screenshots zien van GTA V ipv van een spel van tien jaar oud dat een nog steeds lelijke versie krijgt op de android etc.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Laten ze maar eerst eens screenshots zien van GTA V ipv van een spel van tien jaar oud dat een nog steeds lelijke versie krijgt op de android etc.

Dit is inderdaad iets om ons nog even zoet mee te houden, welleswaar is dit wel een serie van R* aan het worden, let maar op: in 2014 is San Andreas 10th Anniversary Edition een feit.

Even met MP2, ik denk dat die ook naar de mobiele apparaten gaat komen.

Op het zien van GTA V screenshots en eventueel een nieuwe trailer moeten we gewoon even geduld hebben, en ik vindt dat op zo'n manier geen probleem.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een onzin! Het is juist prachtig dat deze game word word uitgebracht op deze mobiele platformen!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een onzin! Het is juist prachtig dat deze game word word uitgebracht op deze mobiele platformen!

Juist

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een heerlijke trailer :*D Maar ik ben niet zo'n iphone gamer :bier:

:bier: TOT GTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Vice City is de kleurrijkste GTA in mijn opinie, daar kan zelfs GTA IV niet tegen op!

Bewerkt: door geoffrey11

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog een dag :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En ik ben hem aan het downloaden :D

Sinds ik op de mobiele site zit, kan ik niet editten.

>>> Door Thundercover: Bij dezen de berichten voor je samengevoegd. ;)<<<

Heb de game gespeeld op mijn iPhone 4, en het is wel wat aan de lage fps(+/-22), maar veelal wel stabiel qua fps.

Wheely's en stoppies kunnen enkel met de analoge besturing, en die vind ik kut.

Maar verder is het echt tof.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

m'n broertje heeft hem ook gekregen ( gekregen nog wel, en ik moet er hard voor zwoegen om uberhaupt zo'n luxeding te krijgen :cry: ). Zelf net ook eventjes bekeken, wel jammer dat ze er niks aan hebben veranderd. Aan de andere kant is het ook gewoon leuk om Vice City te spelen op je mobiel als je eventjes niks te doen hebt...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.