Jump to content

Rate de avatar boven je (1 post per dag!)


GuitarGuy666

Recommended Posts

Ariana Grande is een lekker wijf, dat is altijd een pluspunt maar tevens een cliché. Het filter dat erover heen zit is alleraardigst, maar wederom een cliché.

Een lekker wijf is een zekerheidje, dat doet het altijd goed. Ik had liever gezien dat je iets meer met de foto had gedaan of wellicht geen filter had gebruikt.. Daarbij vind ik de avatar en signature ook niet erg herkenbaar op het forum. DDG7, die enkele posts eerder heeft gepost, heeft bijvoorbeeld wel een heel herkenbare avatar.

Tl;dr: degelijk zekerheidje, weinig origineel of verassend

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 856
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    49

  • 3L1077

    49

  • .PhoeniX.

    48

  • Votair

    40

  • 3 weken later...

Ik vind 'm er wel grappig uitzien, maar ik heb betreurenswaardig genoeg géén flauw benul wie het is? :? Qua details is 'ie wel helemaal in

orde. Alsnog geef je ik avatar (voorlopig nog) een 7, omdat de persoon in je avatar voor mij vrijwel onbekend is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb hier al vele rokende mannen voorbij zien komen op het forum. Daarnaast moet ik vaststellen of ik een bewegende avatar leuk vind. In dit geval is het iig rustig, anders is ben ik sneller geneigd een No-go te geven. Maar goed de compatibiliteit van bewegende handtekeningen en avatars met stilstaande beelden, is op dit forum gewoon ruk (vind dat ze pas moeten bewegen als ik er overheen scroll bijv.). Dan op dat rookwolkje zelf, dat loopt niet mooi in elkaar over. Zo zie je halverwege in eens het rookwolkje resetten.

Toch is dit voor het eerst dat ik een bewegende avatar zie, dat vind ik gewaagd en daar houd ik van.

7/10

Ik vind 'm er wel grappig uitzien, maar ik heb betreurenswaardig genoeg géén flauw benul wie het is? :?

Sherrif Rosco P. Coltrane, van de Dukes of Hazzard

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind 'm wel tof. Hij deed me telkens terugdenken aan een programma van Cartoon Network, maar ik had geen idee welke. Nou is het wel duidelijk dankzij Nicola. Ik vond Johnnie eigenlijk wel de coolste avatar op dit forum, maar goed deze krijgt een 75 op een schaal van 99.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem echt geniaal. Die face doet me stiekemweg wel een beetje aan m'n eigen avatar denken.

Ook doet ie me een beetje aan B2 denken, misschien is dat wel een idee voor m'n volgende avatar.

137_b2_gr.jpg

Nee, dat wordt 'm toch maar niet.

3e7px.gif

Halverwege deze gif vind ik het echt geniaal voor een avatar. Epic lach :D

Oja, rating natuurlijk: 95/100

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw, denk ik? Zelf zou ik nooit een witte gitaar kopen, maar dat is slechts persoonlijk. In dit geval vind ik de witte gitaar goed passen bij de gestileerde afbeelding, de kleuren lopen mooi in elkaar over. De witte gitaar biedt contrast wat ik in dit geval waardeer. Ook vind ik het mooi hoe de lijnen/lichten op de achtergrond de afbeelding erg energiek maken.

Daarnaast past de afbeelding natuurlijk erg goed bij je nickname. Enige nadeeltje dat ik zo kan noemen is dat het wellicht een ietwat generieke afbeelding is, het had bij wijze van spreken een van die ''standaardavatars'' voor je Windos XP-gebruikersaccount kunnen zijn :puh: . Dikke voldoende! 8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...