Jump to content

Rate de avatar boven je (1 post per dag!)


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 856
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    49

  • 3L1077

    49

  • .PhoeniX.

    48

  • Votair

    40

Ik vind ragecomics als sig/avatar een beetje oudbollig en weinig onderscheidend. :(

Afgezien van dat vind ik het wel leuk dat er nog een GTA-element in je avatar zit. De avatar past goed bij je en is herkenbaar geworden, ik weet het altijd te waarderen als mensen aan hun avatar of sig vasthouden i.p.v. die om de haverklap te veranderen.

6,5/10, als ik ragecomics persoonlijk leuker had gevonden (als sig/avatar) dan was het wss hoger uit gevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een ava met Johnny Bravo, natuurlijk is die cool! Ik vind het mooi hoe die kuif van Johnny bijna precies het rechtertopje van het plaatje weet te bereiken. Ik weet niet of blauw-geel iets kenmerkend is voor DI., maar je ava matched zo wel strak met je sig yep.gif Ook wel gaaf hoe die nog in de traditionele 64^2 grootte is smile3.gif

Ik geef 'm een 9+

Link to comment
Delen op andere websites

Slayer is leuk, je staat er natuurlijk om bekend een fan van de (hardere) rock en metal te zijn. Zodoende past 'ie wel bij je. Het plaatje an sich vind ik ook wel mooi, vind het echter wat nietszeggend als avatar (al komt dat wellicht ook doordat je behoorlijk vaak van avatar wisselt). Je commentaar op de avatar voor je is in mindere mate ook op toepassing voor jouw avatar.

Doordat ik Slayer zelf wel kan waarderen krijg je van mij waarschijnlijk een hoger cijfer dan van een ander. Het kleurenpallette van de afbeelding vind ik mooi. Wellicht om eens een huisstijl te nemen als je niet kan kiezen? À la Phoenyxar met zijn wisselende signatures?

Offtopid: Zelf ben ik erg benieuwd naar Slayer, dit jaar op Graspop, dat wordt mijn eerste keer dat ik ze ga zien. Een vriend van mij heeft onlangs bij de H&M een wit Slayer-shirt gekocht dat 'ie dan aan gaat trekken :7 (ja, wit).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...