Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto Vice City uit voor iOS!


Zojuist is Grand Theft Auto Vice City uitgekomen voor iOS. Vanaf nu kan je ook op je Apple device terug naar de jaren 80. Het spel is maar liefst 1021 MB groot en bevat het complete spel inclusief alle muziek zoals het tien jaar terug uit kwam op de Playstation 2. Natuurlijk is het spel wel flink geoptimaliseerd en opgepoetst voor mobiele apparaten. Ik moet zeggen dat het er best wel mooi uit ziet voor een mobiel apparaat. De besturing is wel even wennen. Mocht je het spel GTA Vice City nog helemaal niet kennen dan raad ik je aan de trailer nog te bekijken.

gallery_1_5_174588.png

Grand Theft Auto Vice City werkt op iPad, iPhone 4, 4S & 5, iPod touch 4e & 5e generatie en is aan te schaffen via iTunes voor slechts €4,49. De uitgave van GTA Vice City voor Android is vanwege problemen helaas uitgesteld. Mogelijk komt het spel volgende week alsnog in de Google Play Store.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb je geen betaalrekening gekoppeld aan je Apple ID? Ik gebruik Click&Buy voor m'n ING-rekening. Werkt gewoon zoals het hoort. :puh: Het duurt wel soms een week voordat het geld afgeschreven is, maar dat is eigenlijk juist zo mooi. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer nou dat ik nog maar 89 cent op mijn Apple ID heb staan.. Dan maar nog eens een iTunes kaart kopen hé

Of dat je kon onderhandelen voor de koopprijs.

Ik koop hem voor 4,95 en geen cent meer

Applestore medewerker: ik verkoop hem niet lager dan 9,95

nou, nu u het er toch over heb. Ik heb geen saldo meer op mn kaart.

voor 15 euro koop ik een 10 euro iTuneskaart en wil ik Vice City

That's a deal

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben blij dat ze de game uit de Play Store hebben gehaald. Hij draaide namelijk voor geen meter ! Mijn tablet is niet één van de sterkste (Galaxy Tab 2.0) maar GTA3 kan ik spelen. GTA Vice City daarentegen.. Blijkbaar hebben ze qua optimalisatie op Android nog niet veel ervaring. De allereerste cutscène verliep vlotjes: mooi afgewerkte graphics, dialoogje, knap. De gameplay zelf is minder mooi. Het enige wat je van Tommy kunt zien is zijn schoenen en zijn schaduw. Zijn hemd komt flikkerend in beeld en de texture van zijn hoofd is vaak niet eens aanwezig. Auto's en gebouwen zijn onzichtbaar zodra je er vlakbij staat. Palmbomen lopen dwars door de weg (wegen die je overigens niet kunt zien) en verlichtingspalen lijken lukraak in de straat neergepoot te zijn. Peds en cutscènes: zover blijkt Rockstar te staan bij de 10 jaar editie voor Android..

Bewerkt: door MidnightMayhem

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe heb jij hem eigenlijk kunnen kopen? Ik heb hem nog geen minuut voorbij zien komen in de Play Store.

Zoals ik op de vorige pagina al zei, heeft Rockstar Games gemeld dat de Android versie verlaat wordt, en ze deze hopen vóór het einde van komende week te kunnen uitbrengen. Er zijn inderdaad een aantal die VC al hebben kunnen downloaden, of konden zien in de store, maar ze hebben zelf gemeld dat deze mensen best nog even geduld hebben.

Ik gok dus dat er iets fout is gelopen in de Android versie, en dat ze dat dus eerst willen fixen.

Bewerkt: door vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Amateurs. :7 Een kleine test had zoiets kunnen voorkomen, dus ik zeg: amateurs.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat ook niet goed snap. Ze moeten dit toch getest hebben op ten minste alle apparaten die ze vermeld hadden dat compatibel zouden zijn?

Tenzij ze natuurlijk enkele last-minute changes nog hebben gedaan, en dat er daarin iets is fout gegaan. Ik gok het laatste, want anders zou het toch een beetje onprofessioneel van Rockstar zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Amateurs. :7 Een kleine test had zoiets kunnen voorkomen, dus ik zeg: amateurs.

Das wel grappig, altijd een grote spreekbuis opzetten, maar ondertussen komt er ook amper nuttigheid van jou uit...

Btw, Midnight, ik gebruik weliswaar een iPhone, maar bij mij loopt VC beter dan III, denk dat dit nog wordt verbeterd voor de Andriod versie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is eigenlijk wel een dubbelpostje waard, anders mag dit gerust samengevoegd worden.

Maar ik heb de game nu ongeveer 4 uurtjes gespeeld, heb toegang tot alle landen, heli's, boten etc.

Maar op het tweede land lijkt de game veel beter te lopen, minder belastend.

Maar wat mij opviel, bij de andere versies als ie het ander land laad, krijg je 'Greetings from Vice City' schermpje.

Hier is dit dus niet, en staat je beeld even stil, had liever het schermpje gezien, maakt deel uit van het karakter dan VC heeft, vind ik.

Maar waar ik mij net op ergerde, ik stapte in een Maverick, en hij begon uit zichzelf te tollen, manier van fixen is gelukkig heel makkelijk.

Stap in een heli, ga naar je controls screen, zet accelerometer aan, ga terug naar de game en het werkt zoals het moet.

Nu ga je weer naar je controls, zet accelerometer weer uit, en het werkt zoals het moet.

Deze bug had ik vreemd genoeg niet met de RC heli, maar gelukkig is het een makkelijk fix.

Tevens heb ik soms last van sound bugs/loops/wir war, waardoor ik soms bij bv. op zand rijden, een compleet ander geluid hoor, mensen op de golfclub die als chipmunks praten etc.

Dus hopelijk komt er binnenkort een patch om deze kleine minpuntjes op te lossen, en hopelijk de greetings screens terug brengen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Amateurs. :7 Een kleine test had zoiets kunnen voorkomen, dus ik zeg: amateurs.

Das wel grappig, altijd een grote spreekbuis opzetten, maar ondertussen komt er ook amper nuttigheid van jou uit...

Was ff vergeten dat dit hier het ik-moet-elke-GTA-ophemelen-en-Rockstar-rockt-forum is, my mistake.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...