Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto Vice City uit voor iOS!


Zojuist is Grand Theft Auto Vice City uitgekomen voor iOS. Vanaf nu kan je ook op je Apple device terug naar de jaren 80. Het spel is maar liefst 1021 MB groot en bevat het complete spel inclusief alle muziek zoals het tien jaar terug uit kwam op de Playstation 2. Natuurlijk is het spel wel flink geoptimaliseerd en opgepoetst voor mobiele apparaten. Ik moet zeggen dat het er best wel mooi uit ziet voor een mobiel apparaat. De besturing is wel even wennen. Mocht je het spel GTA Vice City nog helemaal niet kennen dan raad ik je aan de trailer nog te bekijken.

gallery_1_5_174588.png

Grand Theft Auto Vice City werkt op iPad, iPhone 4, 4S & 5, iPod touch 4e & 5e generatie en is aan te schaffen via iTunes voor slechts €4,49. De uitgave van GTA Vice City voor Android is vanwege problemen helaas uitgesteld. Mogelijk komt het spel volgende week alsnog in de Google Play Store.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Idd, heb het ook al een uurtje gespeeld, meer dan GTA3 onderhand.

Lage fps in drukke gedeeltes is jammer, maar framedrops zijn wel minimaal op een iPhone 4.

Graphics zijn netjes, en loopt verder goed.

Eerste wat ik deed, was de kettingzaag opzoeken :D

Tevens ook een bug gevonden, namelijk bij de politiebureau bij het strand, bij de achterkant, een van de opritten kun je door de grond vallen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee, ik vertik het om ervoor te betalen. Seriously, ik heb volgende GTA's betaald:

Gta 3 PC + iOS

Gta VC PC + PS2

Gta SA 2x PC + PS2

GTA LCS PSP + PS2

GTA VCS PSP + PS2

Gta IV PC

Gta IV Episodes PC

Gta CW PSP + iOS

En nu zou ik nog eens moeten betalen voor VC te spelen op m'n smartphone? How about NO.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee, ik vertik het om ervoor te betalen. Seriously, ik heb volgende GTA's betaald:

Gta 3 PC + iOS

Gta VC PC + PS2

Gta SA 2x PC + PS2

GTA LCS PSP + PS2

GTA VCS PSP + PS2

Gta IV PC

Gta IV Episodes PC

Gta CW PSP + iOS

En nu zou ik nog eens moeten betalen voor VC te spelen op m'n smartphone? How about NO.

dat wou ik graag weten...

ik wacht met smart voor de Android versie !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol,

GTA 1, 1x PC

GTA 2, 1x PC, 1x PS1

GTA 3, 1x PS2, 1x PS3, 1x PC, 1x iOS

GTA LCS, 1x PSP, 1x PS2

GTA VC, 3x PS2, 1x PC, 1x iOS

GTA VCS, 1x PSP, 1x PS2

GTA SA, 2x PS2, 1x Xbox, 2x PC

GTA IV, 1x X360, 1x PS3, 1x PC

GTA Episodes, 1x PS3, 1x PC

Maargoed, vind de game zijn €4,49 wel waard, onderweg GTA VC spelen is gaaf en vermakelijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem al wel gekocht en gedownload op m'n iPad, maar nog geen tijd gehad om te spelen. Ben echt benieuwd, kijken of de sfeer net zo goed is als op de playstation en PC.

Heb ik morgen in ieder geval iets te doen tijdens school :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...