Jump to content

portforwarding lukt niet?


jimmyNL

Recommended Posts

Hallo,

Dus ik probeer een samp server te maken en te hosten, ik ben zo ongeveer elke video en uitleg bekeken die er is maar ik kom er nog niet uit.

Ik heb dus de server software gedownload en uitgepakt, server.cfg aangepast, na dat ben ik in mijn router gegaan (Eminemt EM4542) en heb ik mijn IP in forwarding IP gezet en external en internal port op 7777 gezet, heb dus ook de port gelaten op 7777, daarna gesaved en proberen in te loggen maar hij connect niet.

Nu zal ik dus wel iets over het hoofd hebben gezien maar ik weet niet wat.. weet iemand wat ik verkeerd doe of wat ik kan proberen?

Alvast bedankt!

Jimmy,

Hello,

So I am trying to create and host a samp server, now I think I have seen every tutorial and how to youtube movie but I just can not figure it out.

I have downloaded the samp server progam and did everything they said, open server.cfg and do that stuff, after that I went on my router (Eminemt EM4542)

and I put my IP adres at forwarding IP and at external and internal port I have done both 7777 UTP, So I saved and runned it and tried to login at my server but it is failing to connect.

does anyone know what I may have done wrong or what I should try? I must have missed something but I just can't find out what.

Thanks,

Jimmy

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hier gewoon Nederlands spreken! knipoog.gif

Heb je trouwens hier gekeken: http://portforward.com/

Ja maar daar staat mijn type router niet tussen boos.gif

En ja ik weet het puh2.gif


Ik heb net even een andere type bekeken van mijn merk router, en ik heb precies hetzelfde gedaan als dat ze lieten zien.. heb ook net even de pfportchecker gedownload en volgens dat progamma heb ik mijn port niet goed geforward..


Het openen van de porten is nu gelukt, maar als ik nu mijn server in wil dan connect die alsnog niet.. iemand enig idee? :(

>>> Door Big Boss: Nogmaals dubbelpost samengevoegd. Gelieve a.u.b. de Bewerken knop te gebruiken als de laatste post in het topic van jezelf is. <<<

Bewerkt: door Big Boss
Dubbelpost samengevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

Met je eigen server kan je lokaal verbinding maken door 127.0.0.1:7777 als adres te gebruiken, maar dit werkt dan ook enkel op de PC waarop de server ook draait. Het is mogelijk dat jouw ISP een loopback via het externe IP blokkeert. Je kan mij het IP adres van je server even PM'en, dan kijk ik wel even of die open staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...