Jump to content
Dutchy3010

GTA SA naar de PS3


Na 7,5 jaar eindelijk weer eens een nieuwsbericht over GTA San Andreas! Vanaf morgen (of net vandaag: 11 december 2012) is GTA San Andreas voor de Playstation 3 te downloaden van de PSN Store.

Op de Newswire van Rockstar kan je zien wanneer hij werkelijk beschikbaar is.

gallery_1_5_53809.jpg

Bron

Natuurlijk kunnen jullie nog altijd, zelfs na 7,5 jaar, terecht in het GTA San Andreas-subforum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

BTW verhaal

Was het maar zo simpel om BTW zo te vergelijken. knipoog.gif

Leg het mij dan maar uit in een pb'tje :puh: Wil dan wel weten hoe lastig het kan zijn ;)

Heeft iemand hem al gedownload en gespeeld? Zo ja, kan die gene misschien een soort review plaatsen? Helpt mij en andere met een beslissing maken misschien, ik zit sterk te twijfelen..

Ik heb het spel zelf nog niet, maar zover ik heb begrepen is het gewoon de oude ps2 versie, Hoewel sommige bronnen het vergelijken met de Pc versie op high. Voor de rest is het een Ps2 klassieker dus verwacht geen HD remake, de besturing is redelijk het zelfde.

Voor 2 spelers heb ik niets gehoord (Zoals dit wel mogelijk was op de ps2) maar als het de ps2 port is dan zal je ook de 2 player rampages kunnen spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou ook nog wel overwegen om dit te kopen. Als je met twee spelers kan spelen, lijkt het me wel leuk.

Heb nog nooit iets gekocht via PSN en ik heb liever toch iets tastbaar. Bovendien heb ik SA al platgespeeld (en nog altijd aan het platspelen) en komt GTA V over een vijftal maand...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem toch maar gekocht en gedownload. Ik heb een paar op- en aanmerkingen over het spel.

- Het speelscherm past niet volledig op mijn TV scherm, wat met alle andere spellen geen probleem is. Misschien is dit een bug ofzo?

- Cheats lijken niet te werken. Ik heb op google ps2 cheats opgezocht en geprobeerd in te voeren, maar er gebeurde niks. Dit is wel erg jammer.

- Soms lijkt het spel nogal blokkerig. Ik snap dat het geen HD remake is, maar je ziet het soms wel overduidelijk wat het iets minder leuk maakt.

Verder is het gewoon een kopie van de PS2 versie. Wederom is multiplayer mogelijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem toch maar gekocht en gedownload. Ik heb een paar op- en aanmerkingen over het spel.

- Het speelscherm past niet volledig op mijn TV scherm, wat met alle andere spellen geen probleem is. Misschien is dit een bug ofzo?

- Cheats lijken niet te werken. Ik heb op google ps2 cheats opgezocht en geprobeerd in te voeren, maar er gebeurde niks. Dit is wel erg jammer.

- Soms lijkt het spel nogal blokkerig. Ik snap dat het geen HD remake is, maar je ziet het soms wel overduidelijk wat het iets minder leuk maakt.

Verder is het gewoon een kopie van de PS2 versie. Wederom is multiplayer mogelijk.

De cheats zouden gewoon moeten werken. Tenminste, bij mij werken ze allemaal. Misschien gebruik je verkeerde cheats? Ik heb ze gewoon van WikiGTA. Dat het speelscherm niet helemaal op je tv-scherm past, komt omdat San Andreas gewoon de PlayStation 2-versie is. Zou je die op een PS2-spelen i.c.m. een groot (HD)-scherm, dan krijg je hetzelfde probleem. Waarom de game blokkerig is soms, weet ik echter niet precies. Maar ook dat zal te maken hebben met dat het gewoon de PS2-game is.

Wat je trouwens kunt doen om het speelscherm wel te laten passen, is de schermmodus veranderen. Ik gebruik 'Wide' (breedbeeld). Sowieso past GTA SA zich bij iedere modus aan aan het scherm, maar bij sommige wordt het beeld uitgerekt. Daarom gebruik ik breedbeeld. :puh:

Rockstar Games heeft niets aangepast, maar de game gewoon in de PlayStation Store laten zetten, meer niet. Jw ziet zelfs bij het opslaan staan dat je de PlayStation2 memorycard niet mag verwijderen. Dus het is hetzelfde als dat je gewoon een originele GTA SA in je PS3 doet. Maar omdat alleen de eerste modellen dit ondersteunen, besloot Rockstar Games hem in de PlayStation Store te laten zetten. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...