Jump to content
Dutchy3010

GTA SA naar de PS3


Na 7,5 jaar eindelijk weer eens een nieuwsbericht over GTA San Andreas! Vanaf morgen (of net vandaag: 11 december 2012) is GTA San Andreas voor de Playstation 3 te downloaden van de PSN Store.

Op de Newswire van Rockstar kan je zien wanneer hij werkelijk beschikbaar is.

gallery_1_5_53809.jpg

Bron

Natuurlijk kunnen jullie nog altijd, zelfs na 7,5 jaar, terecht in het GTA San Andreas-subforum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vind het niet echt uitmelken... Ik had geen versie van SA voor op de PS2, dus zou ik nu gratis PS3 versie moeten krijgen?

De prijs is -as usual- wel weer afzetterij m.b.t. wisselkoersen. 14,99€ en 14,99$ > eigenlijk zou het €11,50 moeten zijn.

Ik vind het sowieso een rip off, waarom gewoon niet de normale 10 euro zoals ze bij GTA III hadden, en Vice City zeker uitbrengen voor 12,50 omdat die qua leeftijd ertussen in zit.

Dat vind ik dan weer wel jammer.

Het is uitmelken voor de gene die hem al eens eerder voor de PS2 heeft gekocht.

Daarnaast vindt ik €14,99 te duur, in de winkel heb je hem soms al voor €5,00.

Probleem met de 5 euro variant is dat ie niet speelbaar is op de PS3 :clown:

Hiermee wacht ik even met kopen, GTA III ook gekocht en met spijt, vind hem niet zo lekker lopen om een of andere reden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind het niet echt uitmelken... Ik had geen versie van SA voor op de PS2, dus zou ik nu gratis PS3 versie moeten krijgen?

Ik zou met m'n 3 versies van SA nog een vierde moeten kopen?

Ja, maar wat zie je als alternatief? Helemaal niet uitbrengen? Voor iedereen gratis maken (emo.gif)?

En waarom niet? Alsof porten naar PS3 zoveel werk is...Niet dus.

Ik heb trouwens geen PS3, vind het gewoon jammer dat Rockstar GTA ongelofelijk aan het uitmelken is..

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bedenk dat zij ook werk steken in het omzetten van het spelen. Denk maar niet dat het spel zomaar ging werken op de PS3, nee daar waren veranderingen voor nodig. Zij hebben al het recht om hier ook geld voor te vragen. De originele kosten ook nog steeds geld en als ze deze gratis zouden weggeven dan zouden diegene in de winkel ook gratis moeten worden. Denk daar maar over na.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou met m'n 3 versies van SA nog een vierde moeten kopen?

Jij bent me toch een vreemd schepsel hoor, wie "verplicht" jou om bij het uitbrengen van een "nieuwe" GTA die GTA te kopen? Of is het zo dat als jij zoiets leest dat je dan iets hebt van "KOPEUH!" en toch zagen over de prijs... Ik heb ook al 2 keer San Andreas, ik ga deze dus ook niet kopen, ook al omdat ik geen PS3 heb.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou met m'n 3 versies van SA nog een vierde moeten kopen?

Jij bent me toch een vreemd schepsel hoor, wie "verplicht" jou om bij het uitbrengen van een "nieuwe" GTA die GTA te kopen? Of is het zo dat als jij zoiets leest dat je dan iets hebt van "KOPEUH!" en toch zagen over de prijs... Ik heb ook al 2 keer San Andreas, ik ga deze dus ook niet kopen, ook al omdat ik geen PS3 heb.

Ik zou hem wel kopen als ie 10 euro was, desondanks ik SA 5 keer heb, maar 15 euro vind ik net iets teveel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind het niet echt uitmelken... Ik had geen versie van SA voor op de PS2, dus zou ik nu gratis PS3 versie moeten krijgen?

De prijs is -as usual- wel weer afzetterij m.b.t. wisselkoersen. 14,99€ en 14,99$ > eigenlijk zou het €11,50 moeten zijn.

Je vergeet de BTW tarieven, En ik dacht dat je een studie economie dee? :puh:

Nou ik weet niet precies hoeveel BTW er op Video Games in de VS zit. Maar met een beetje zoeken verschilt dit per staat tot minimaal 1% tot max 10%, Dus ga ik eventjes uit van 5% Btw. Hier in Nederlands is dat 21% BTW op video games.

$14,99 / 1,05 = $14,28 ex. btw.

$14,28 > €10.98

€10,98 * 1,21 = €13,28

Nou is het dus wel dat je €1,72 meer betaald dan zou moeten. Maar die prijs €13,28. Zo'n onlogisch getal, Dus is het handiger qua afrekenen om het af te ronden naar het dichtsbijzijne €..5,-

dat is dus €15,-

Maar buiten al dit gepraat over BTW tarieven. Vindt ik €15,- niet zo heel duur.

De meeste Gamers hier hebben GTA: San andreas toch al op de PC of Ps2, Tegen jullie wil ik op vriendelijke toon zeggen, Niet zo gierig zijn, Je wordt niet gedwongen om het te kopen. Je hebt het spel al en kan het spelen op de console waarvoor je hem al bezit.

Ik vindt zoiets juist mooi voor de mensen die GTA: San andreas nog nooit hebben kunnen spelen. Zeker als je je bedenkt dat je GTA: SA niet in 15 uurtjes hebt uitgespeeld. Komt het spel per uur toch onder de €1,- uit.

En ik vindt het ook eigenlijk best oneerlijk dat ze nu gaan zeggen dat GTA wordt uitgemolken.

Ik ga nu een voorbeeld nemen.

Metal Gear Solid 3: Snake eater.

Van ditzelfde spel zijn al meerdere versies uitgekomen

Snake eater (ps2: 2004)

Snake eater: Subsistence (ps2: 2005/2006)

Snake eater HD (MGS HD collection) (Ps3 & Xbox260: 2011)

Snake eater 3d (3ds 2012)

Snake eater HD Vita (Mid 2012)

Zoals je ziet, hetzelfde spel 5 maal uitgegeven op 6 verschillende consoles. Maar over dit spel wordt niet gezegt dat het wordt uitgemolken

Vindt het jammer

Hoe ik het zie, R* wilt de mensen die de vorige GTA's nog niet hebben kunnen spelen de kans te geven om het te spelen voordat GTA: V uitkomt.

Bewerkt: door Rinaldootje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik me zonet wel bedenk: werken PS2 Classics op de PS Vita? Want het zou wel erg leuk zijn om San Andreas bij je te hebben, als je op reis gaat en je neemt je Vita mee. Ikzelf heb geen Vita, dus ik zou het niet weten. :puh:

Ik heb een PS Vita, en hoe ik het nu zie, zie ik het niet zo snel gebeuren.

Ps Vita ondersteunt namelijk alleen PSP classics en PS1 classics, nog geen PS2 classics.

En aangezien GTA: SA een PS2 game was zal hij denk ik niet beschikbaar komen voor de PS Vita, alhoewel dit wel geweldig zou zijn natuurlijk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

BTW verhaal

Was het maar zo simpel om BTW zo te vergelijken. ;)

Ik zeg verplichte ombouw van PS2 naar PS3 vergoeden, be-spot-te-lijk dit.

En dan ook meteen een gratis PS3 voor een vriend erbij vergoeden :7

Ja, maar wat zie je als alternatief? Helemaal niet uitbrengen? Voor iedereen gratis maken (emo.gif)?

Het alernatief is de game goedkoper maken, het zal vast krenterig klinken, maar 7,50 lijkt mij eerder een gepast prijs voor een game van 7,5 jaar oud.

Ligt het probleem hier niet meer bij Sony dan bij Rockstar? Rockstar kan er niets aan doen dat Sony zo in gebreke blijft. Zij willen het gewoon blijven aanbieden op alle platforms, dat lijkt me niet meer dan logisch. Niet betalen is gewoon idioot voor een nog altijd zo populaire game. Dat het minder moet zijn dan 15e kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen, maar dat terzijde.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik kan gta sa al spelen met 60 gb ps3 kun je gewoon ps2/1 spellen spelen het spel draait niet helemaal foutloos maar dat is soms wel grappig bijvoorbeeld als je met een snelle auto op top rijd dan kan het gebeuren dat er een trekker langs komt scheuren

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...