Jump to content

[PC/Browser] ManagerZone (voetabl/ijshockey)


mzaddict

Recommended Posts

Ik heb lang dat soort spellen gespeeld, niet het zelfde spel maar wel het zelfde soort spel en nu begin ik er niet meer aan want het wordt echt verslavend en dan speel je geen gta meer wat wel het beste is natuurlijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb lang dat soort spellen gespeeld, niet het zelfde spel maar wel het zelfde soort spel en nu begin ik er niet meer aan want het wordt echt verslavend en dan speel je geen gta meer wat wel het beste is natuurlijk. :puh:

Ha ja verslavend is het zeker, zie ook mijn gekozen username ;)

Bewerkt: door mzaddict
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het komt wel bij mij over als promotie, en wat vertellen over het spel, en nog niet gelijk als spam ofzo, het worden wel meerde topics gemaakt om mensen een game onder de aandacht te brengen en met andere leden die spel (misschien) spelen te praten over het spel.

Ik heb een paar filmpjes bekeken, en het ziet er voor een gratis spel nog best goed uit.

Het probleem met dit soort spellen is dat je heel snel verslaafd wordt, en daarom speel ik dit soort spellen ook niet.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

De makers van het spel doen zelf weinig aan promotie. Je zou denken laat het aan hun over, maar voor diegene die het spel nu spelen wordt het gewoon veel leuker als meer mensen het spel spelen, vandaar mijn eigen initiatief om wat te promoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...