Jump to content
Thundercover

Vice City's "The Lab" - Deel 2: Geluiden


Na de animatie in GTA Vice City uit de doeken gedaan te hebben, heeft Rockstar Games het tweede deel van "The Lab" op haar newswire gezet. In dit tweede deel geeft Rockstar inzicht in de geluiden die gebruikt worden in Vice City. Het bestaat uit drie onderdelen:

  • Radio Stations: korte fragmenten van de radiostations die in Vice City gebruikt worden. De twee praatstations, K-Chat en VCPR, zijn zelfs volledig te beluisteren.
  • SoundFX: er worden verschillende geluiden gebruikt voor een helicopter, afhankelijk van waar de camera zich bevindt ten opzichte van de helicopter. Het kan wat langer duren om het demo-filmpje te laden.
  • Pedestrians: een aantal geluidsfragmenten van willekeurige voorbijgangers.

gallery_13783_45_10744.png

Klik hier om het te bekijken

Aan het einde van de post deelde Rockstar mee dat er een deel 3 van "The Lab" zal komen met inzicht in het ontwerp van de stad. Blijf dus zitten voor meer kijkjes achter de schermen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

As the section explains, the total amount of space available at the time for sound effects would hold less than 12 seconds of music from a CD, therefore all of the sounds created for the city needed to be very short.

Als ze 12 seconden bedoelen voor heel de game dan zeg ik holy fudge :cab:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat was deze game toch een grote stap in de game-wereld. Dat dit al zo'n 10 jaar oud is, ik word oud :sigaar:

Zeker nu dat je al deze radiozenders van GTA 3 to GTA IV kan opzoeken op Youtube...

Hopelijk doen ze deze editie ook maar dan van GTA IV

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat was deze game toch een grote stap in de game-wereld. Dat dit al zo'n 10 jaar oud is, ik word oud :sigaar:

Zeker nu dat je al deze radiozenders van GTA 3 to GTA IV kan opzoeken op Youtube...

Hopelijk doen ze deze editie ook maar dan van GTA IV

Ik zie eerst liever San Andreas, het zou ook kunnen dat ze Gta voor Gta aflopen, maar dan is de vraag waarom ze niet zijn begonnen met 1,2,3 enzovoort.

Bewerkt: door xoex23

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...