Jump to content
Thundercover

Vice City's "The Lab" - Deel 3: Stadsontwerp


Na het kijkje achter de schermen bij animatie en geluiden uit GTA Vice City is het nu tijd voor een kijkje achter het stadsontwerp van Vice City. Op haar newswire heeft Rockstar Games het derde deel van "The Lab" online gezet. Het bestaat uit vijf onderdelen:

  • Interiors: 360 graden video's van enkele interiors die in de game gebruikt worden.
  • Buildings: video's die enkele gebouwen van wireframe tot in-game weergeven.
  • City Wireframe: video die Downtown Vice City van wireframe tot in-game weergeeft.
  • City Renders: enkele prachtige renders van plekken uit Vice City.
  • Vehicle Design: wireframes, wip-screens en renders van (kapotte) voertuigen.

gallery_13783_45_36442.png

Klik hier om het te bekijken

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zo zie je ook weer eens hoe weinig poly's en detail er aanwezig was in Vice City. Ook de renders zijn wel interessant, zie je hoe de stad er had uitgezien mocht er een andere shader (?) gebruikt zijn. Ziet er ineens stukken minder sfeervol uit. Om maar even een verwijzing te maken naar het feit dat het de shader was die de sfeer verzorgde en niet de map of game zekf ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is echt zolang geleden dat ik Vice City nog eens gespeeld heb. Het moet echt uitgebracht worden voor de ps3.

Ik vond de vorige items ook zeer leuk, vooral deel 1 waar ze de animaties uitgelicht hebben.

Ik sluit me ook aan bij NandroDavids en Guardian1980 over het onderdeel Buildings. Toen ik The Ice Cream Factory zag kreeg ik echt weer zo'n gevoel van "Ooh ja, die was er vroeger ook bij". Ik weet nog dat ik vaak met dat karretje speelde. Vice City was misschien 1 van de kleinste mappen maar was wel 1 van de meest gedetailleerde als je dat zo bekijkt. Ik was toen zelf ook nog erg jong, dus speelde het ook vaak vanwege de RPG. Dat kon je in Vice City ook veel beter.

Het interieur was toen ook wel beter uitgewerkt. Denk bijvoorbeeld aan de bank, het politie kantoor, de malibu club, het winkelcentrum of zoals word uitgelicht het Oceans apartiment, gewoon geweldig!

Voor mij is dit toch wel van de 3 delen het beste deel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

"Hey there, officer. Nice badge, nice badge..." :D

Of die biker die langsloopt als je Leaf Links probeert te unlocken, ben alleen even z'n tekst kwijt.. Weet jij 'm nog? :puh:

Nee, sorry :puh: Die uitspraak die ik plaats is eentje die je Lance Vance hoort doen als je met de muis over 'm gaat in Vice City's The Lab ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...