Jump to content

[PS][Medium] Voetbal Signature


Forumrunner

Recommended Posts

Heel erg duidelijk! Ik krijg echt een 1 als het gaat om photoshoppen. Ik kan het makkelijk volgen. Ik zal straks laten zien hoe de mijne eruit ziet. :tu:

Vraagje: Je kan i.p.v. een voetballer toch ook een iemand anders doen?

Ik ben nu bezig, maar hoe verander je de kleur van de achtergrond?

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

De kleur van de achtergrond kun je veranderen door de 'Rectangular selection tool' te gebruiken (dat rechthoekje links in de werkbalk met stippellijntjes). Als je die hebt geselecteerd druk je op je toetsenbord op Ctrl + A. Nu klik je met je rechtermuisknop op je signature, en dan druk je op 'Fill'. Zet hem dan op 'Color', en selecteer de kleur. Druk nu op OK en je bent klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarvoor moet je de blending mode aanpassen (dat moet je wel vaker in deze tutorial).

2ytqueo.jpg

Dat kun je doen bij de knopjes die ik in deze afbeelding geel heb gemarkeerd. De opacity is de doorzichtigheid, en de blending mode (Staan standaard op normal) bepaald hoe de texture in je signature verwerkt wordt.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bij de stap waarbij je de render erin moet doen. Maar hoe verwijder je de andere dingen in een afbeelding, zodat je de achtergrond niet meer ziet. Ik ben nu bezig met iets van Gta V waarbij ik het niet weg wil, maar doorzichtig wil. Ik heb alles wat ik doorzichtig wil hebben al geselecteerd met die rode kwast. (ik heb gezocht maar kon het echt niet vinden)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb wat geprobeerd maar ik vind het gewoon veel te moeilijk. Want je zei dat ik het weg moest gummen maar dan selecteer ik het en dan gaat het niet weg. En dan ben ik een eeuwigheid aan het zoeken, dus ik ben gewoon niet geschikt voor signature's vragen. Ik kan alleen en sign maken met Powerpoint. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat geprobeerd maar ik vind het gewoon veel te moeilijk. Want je zei dat ik het weg moest gummen maar dan selecteer ik het en dan gaat het niet weg. En dan ben ik een eeuwigheid aan het zoeken, dus ik ben gewoon niet geschikt voor signature's vragen. Ik kan alleen en sign maken met Powerpoint. puh2.gif

Bij welke stap loop je vast? Als je net begint zul je heel vaak tegen kleine dingen aan lopen die niet lukken, dat is hartstikke normaal. In die fase ben ik zelf ook geweest. Gooi echter niet direct de handdoek in de ring als 't even niet lukt, want als je het eenmaal weet zul je dezelfde fout niet weer maken. We helpen je hier graag even op weg! smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb wat geprobeerd maar ik vind het gewoon veel te moeilijk. Want je zei dat ik het weg moest gummen maar dan selecteer ik het en dan gaat het niet weg. En dan ben ik een eeuwigheid aan het zoeken, dus ik ben gewoon niet geschikt voor signature's vragen. Ik kan alleen en sign maken met Powerpoint. puh2.gif

Bij welke stap loop je vast? Als je net begint zul je heel vaak tegen kleine dingen aan lopen die niet lukken, dat is hartstikke normaal. In die fase ben ik zelf ook geweest. Gooi echter niet direct de handdoek in de ring als 't even niet lukt, want als je het eenmaal weet zul je dezelfde fout niet weer maken. We helpen je hier graag even op weg! smile3.gif

Ach laat maar ik gebruik wel Powerpoint. Vind het met dat ook wel aardig lukken. (zie m'n profiel)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...