Jump to content

[Wens] Openbaar vervoer


Tommie59

Openbaar vervoer  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat wil jij als openbaar vervoer?

    • Bus
      37
    • Taxi
      35
    • Trein
      33
    • Metro
      26
    • Zal mij een worst wezen
      8
    • tram
      22
  2. 2. hoe wil je taxi's voor je neus laten stoppen?

    • per telefoon
      3
    • gewoon roepen
      4
    • allebei
      22


Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    6

  • xoex23

    5

  • Sammie_GTA

    3

  • Kroketten

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind alle drie de middelen een goed idee, maar het liefst zou ik eigenlijk een metro willen, en daar eventueel ook wat missie's mee.

Misschien een idee om die nog even bij de poll te doen?

>>> Door Svenie: Toegevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Openbaar vervoer en Los Angeles... Dat is nou niet de meest geweldige combinatie. Tuurlijk rijdt er een metro door Los Angeles en enkele voorsteden tussen LA en Long Beach, maar dat was het ook zo'n beetje. Verwacht niet zo'n 'grootschalig' metronetwerk wat ze in Liberty City hebben gestopt. Overigens lijkt me de beste alternatief voor de metro om gewoon de bus te nemen of een taxi te pakken wat ook al in GTA IV kon. Overigens denk ik dat het treinverkeer wel een redelijk grote rol gaat spelen in GTA V. Niet zozeer voor de korte afstand om Los Santos met zijn voorsteden te verbinden, maar meer voor de lange afstand naar bijvoorbeeld Blaine County. (Waar Trevor woont.)

Ik verwacht in ieder geval weinig van het openbaar vervoer in Los Santos. De gemiddelde Amerikaan die daar woont pakt toch liever de auto om over de freeway naar het werk te gaan. Overigens hoop ik wel dat Rockstar het realistisch gaat aanpakken en snelwegen ook worden voorzien van HOV lanes.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij IV hadden ze een machtig groot metro-netwerk. Maar wie heeft daar nou eigenlijk gebruikt van gemaakt? (met uitzondering van de missie's) Ik gebruikte altijd de taxi en die zou ik dan ook graag terug zien in V

Link to comment
Delen op andere websites

Bij IV hadden ze een machtig groot metro-netwerk. Maar wie heeft daar nou eigenlijk gebruikt van gemaakt? (met uitzondering van de missie's) Ik gebruikte altijd de taxi en die zou ik dan ook graag terug zien in V

Ik maakte daar wel gebruik van hoor, in de metro stappen met 1 of 2 sterren achter je aan. Of vluchten in een metro tunnel met 6 sterren achter je aan. Ja, een veel gebruikt vluchtplan :D

Ik hoop dat je ook net zoals in GTA4, maar dan nog wat uitgebreider, luchthaventaxi's hebt :puh:. En tevens net zoals in GTA-SA dat je ook kan vliegen van airport naar airport, met een ticket :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het geen beter idee om meerdere opties te geven? Ik wil zowel een bus als de tram... In GTA IV was het openbaar vervoer niet zo'n belachelijk groot succes, 't is leuk om te doen een paar keer, maar echt nut of zin had het niet. Je was overal sneller met de auto (of zelfs te voet) omdat het verkeer niet zo verschrikkelijk druk was als in het echte New York.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil liefst alles, ik wil het allemaal! Maar het meest geschikte (en meest gebruikte) openbaar vervoer binnen Los Angeles zijn bussen. Treinen zijn in mijn opzicht amper openbaar vervoer te noemen in de VS, voor intercity-verbindingen is men vaak geneigd om een vliegtuig te vatten. Dus ik vind het belangrijk dat er een zeer uitgebreid bussen-netwerk in de game zal zitten, is eens wat anders :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...